Phju!!!!

IronMaiden

Forumet er livet
Det er slitsomt å være guppy-bestemor!!!!!

Nå har de fått unger IGJEN!!!![:)][:)][:)]

Må jo holde vakt HELE TIA!!!!!!!

Har sikkert 20 guppybabyer i baby-karet nå!!![;)]

3 forskjellige kull!!![:)]

Har kun mista 2....[:(]

Stolt nå, ja!!![;)]

Guppy, er en fisk altså? Jeg har tatt livet av to kampfisker for lillemor allerede.... De skal jo liksom tåle alt!!! Har lovet henne en ny når vi får nytt rom, så da får jeg virkelig prøve å finne ut av hva jeg gjør galt... Jeg er nemlig litt rar av meg sånn, blir fryktelig glad i alle dyrene våre, også fiskene. Sambo bare ler av meg som kan finne på å gråte over en fisk[:D]

Moro at du får det til så bra!!!!

ORIGINAL: Byttanå:Nikki!

moro!
jeg tar gjerne noen. kan du sende dem med posten[:D]

husker jeg hadde fisk når jeg var mindre.

kan vi se bilde?=)

Selvfølgelig kan du få noen!!![:D][:D]
Men du må nok komme og hente!!!
Sender ikke bebissene mine med posten, kan du vel skjønne!!!!![:o][:o][:o]

(Maiden er en smule sjokka nå, ja!!!!![8D][8D][;)])

ORIGINAL: Jannka

Guppy, er en fisk altså? Jeg har tatt livet av to kampfisker for lillemor allerede.... De skal jo liksom tåle alt!!! Har lovet henne en ny når vi får nytt rom, så da får jeg virkelig prøve å finne ut av hva jeg gjør galt... Jeg er nemlig litt rar av meg sånn, blir fryktelig glad i alle dyrene våre, også fiskene. Sambo bare ler av meg som kan finne på å gråte over en fisk[:D]

Moro at du får det til så bra!!!!

Folk som er glade i dyr, er SNILLE!!!!! Sa en gammel dame til meg en gang!!![:D][:D][:D]
Det tror jeg er sant!!![;)]
Gubben nekter meg å telle småfiskene, han er nemlig redd for
at jeg skal merke om noen blir borte.......[;)]

Da jeg gikk på ungdomskolen hadde jeg en fiskebolle. Fikke to guppy av nabogutten, en han og en hun. Etter et par uker kom det 14 barn og dagen etter dør mora. Like etter dør også faren. Men alle ungene vokste opp. Og fikk barn. Maaange barn, og barnebarn, og oldebarn. Det ble etterhvert temmelig trangt i den bittelille bollen min... De svømte omtrent i kø hele tiden...
Gikk etterhvert over til akvarium, og har kjøpt guppy noen ganger nå etter jeg ble voksen også, men nå klarer jeg ikke med de. Nå bare dør de. Men har mange andre fisker da. Og noen er mange år gamle. Man blir da glad i fisk også, synes ikke det er så rart jeg...

Back
Topp