*phju*

vw*engel

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
som noen sikkert har fått med seg, har jeg en rimelig sær mann... hehe

og, det siste nå var at han godt kunne ha gifteringen på seg dagen vi gifter oss, men siden skal den ikke brukes.
ring gikk han ikke med, ferdig snakka...

men, jeg vil gjerne at vi skal sette på ringer i kirka... og vil at de skal være nogenlunde like...

så, jeg så for meg en utgift på noe som skulle ligge i skuffen...... [&o] ikke akkurat råd til det.
men tilfeldig gikk ellie og jeg innom gullsmeden som hadde salg på gifteringer, og der falt jeg for en
enkel ring i hvitt gull... spurte om de solgte slike utstillingmodeller, men neeei...
MEN, hun hadde en nesten lik en i sølv!!!
så, da blir der ring til meg for 2599, -20%, og ringen til min kjære kommer på 350kr hehehehehehehe
me like!

haha så bra da[:D]

det virker som det er mange mannfolk som har angst for ringer[8D]

ORIGINAL: *Prinsessa

jeg kan egentlig skjønne grunnene til sambo, for han er bilmekaniker, og da er det lett å hekte ringen i ting,
og om man fikk strøm fra begge polene på ringen, så var vist ikke det så bra.
bror min holdt på å rive av seg fingeren fordi ringen hekta seg... så jeg skjønner det...

Så bra [:)]

ORIGINAL: vw*engel

ORIGINAL: *Prinsessa

jeg kan egentlig skjønne grunnene til sambo, for han er bilmekaniker, og da er det lett å hekte ringen i ting,
og om man fikk strøm fra begge polene på ringen, så var vist ikke det så bra.
bror min holdt på å rive av seg fingeren fordi ringen hekta seg... så jeg skjønner det...

ja sant nok, men kan han ikke ta den av på arbeid og på til hverdags da?[:)]

hmm... meget spesielt da...
jeg hater ringer selv.. klarer ikke ha på meg det, MEN om jeg hadde vært forlovet eller gift, så hadde jeg gått med det... da MÅ man jo ha på seg ring...
kan han ikke bare ha den av når han er på jobb da?

Min tidligere mann skulle på død og liv ikke bruke ring, (noe som viste i ettertid seg at kunne henge sammen med at det var litt vanskeligere å skaffe seg damer når man var synlig gift, men han om det[:'(]) Men når jeg sluttet å bruke ring på jobb så fikk pipa en annen låt gitt.. Da var det ikke grenser for hvor mye han måtte ha på seg ring igjen...

Med min nye elskede sambo blir ikke det noe problem[:)] Vi kommer nok til å bruke ringene våre hver dag begge to
Ooog jeg skjønner jo at din mann ikke har samme grunnen som min x, da.. Det kan jo være direkte farlig å bruke ring i en sånn jobb, men han kaaaan jo bruke den når han har fri...[8D]

ja, han KAN, men han har aldri brukt ring, og bestemt seg for at han ikke liker det...... [:'(]

Hadde nok blitt litt sinna og skuffa om det var meg... men flott at du får en ring du liker da.
Kan jo og skjønne han da i og med at han er bilmekaniker, men du kan jo minne han på å bruke den som et smykke liksom dersom det er noe dere skal på eller noe hvor han må pynte seg for eksempel.[;)]
Men det aller viktigste er jo at han vil gifte seg med DEG og tilbringe resten av livet sitt med DEG![;)]

ORIGINAL: Sun_shine

Hadde nok blitt litt sinna og skuffa om det var meg... men flott at du får en ring du liker da.
Kan jo og skjønne han da i og med at han er bilmekaniker, men du kan jo minne han på å bruke den som et smykke liksom dersom det er noe dere skal på eller noe hvor han må pynte seg for eksempel.[;)]
Men det aller viktigste er jo at han vil gifte seg med DEG og tilbringe resten av livet sitt med DEG![;)]

jeg har vært sinna , skuffa, og lei meg....

men kommet til samme konklusjon som deg.
hadde jo vært morro å "merka" han... at alle så han var opptatt... menmen hehehehehehe ;)

Back
Topp