Phillips senseo

-Nymphadora-

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Vurderer å kjøpe meg denne. Hva er deres erfaringer med denne kaffemaskinen?
Jeg drikker egentlig kun svart kaffe, men er jo greit å ha muligheten til å prøve noe annet, eller å tilby gjester det.

Vi er fornøyd med den.. Vi er ikke kaffe mennesker- så greit å ha noe å servere når vi har gjester;)

Vi er veldig fornøyde med den. Kakaoen er kjempegod, og som svart kaffe syns jeg Ali- putene er best. Eneste som er dumt er at hver pute ikke er pakket for seg selv så det er ikke alverdens holdbarhet etter at du har åpnet posen.

Vi bruker vår veldig mye, men det er en ganske gammel modell. Jeg fant den i kjelleren da jeg flyttet inn hos eksen min. De sto igjen etter eksen til søsteren hans, som plaget folk med å ringe på døren, helt sikkert mens de spiste middag, for å selge dem kaffemaskiner.

Vi drikker store mengder mørkbrent kaffe, det er den beste man får tak i i butikken. Men jeg vil anbefale deg å se på ting fra senseo.no. De har også en pakke med en pose av hver kaffe så du kan finne den du liker best (om du da er villig til å bruke 600 kroner på jævlig mye kaffe. Det tok ikke lange tiden før det var tomt her, og vi er bare to ;p)

Når det gjelder holdbarheten, så har vi en beholder til putene, samt at vi bare putter dem i Norgesglass om vi har flere poser åpne samtidig.

Cappuchinoen syntes vi særdeles lite om. Sjokokaffen og (og jeg lever på kaffe mocca når jeg er på kafè). Den aller beste jeg har smakt heter intense forte, så kommer natures selection. De kan bare kjøpes gjennom nettbutikk, er ikke kommet i butikkene enda, og vet forsåvidt ikke om de gjør det heller. Kommer to nye til butikk nå, da, men de er ikke noe spesielt synes jeg.

Og vil du kjøpe Senseo kopper, IKKE kjøp de firkantede! Jævlig komplisert å drikke av! Og det er nesten ikke rom for fløte/melk i dem heller. Vi har de bare fordi de fulgte med "startpakken" med kaffe og beholder og "skåler" du skal legge kaffen i når du trakter.

Jeg VAR veldig fornøyd med den. Og hadde bare lovord å si.

NÅ har jeg lyst til å hive hele maskinen til kingdom come.

Jeg har ikke hatt den selv, men mine foreldre hadde den.
Og var veldig fornøyde.

Vi kjøpte oss en dolce gusto, som vi var og er 
fortsatter kjempe fornøyde med.

Når mine foreldre fikk smake vår kaffe, var de ikke lengre
fornøyde med sin i det hele tatt  så den ble byttet ut med en dolce gusto ;)

Er nok litt smak og behag :)

Tefruen skrev:
Jeg VAR veldig fornøyd med den. Og hadde bare lovord å si.

NÅ har jeg lyst til å hive hele maskinen til kingdom come.

Men det er ikke pga smak altså, slik sett er den fantastisk til en vanlig kopp med svart kaffe.

Bare at maskinen ikke lenger funker som den skal. Skrur seg av i tide og utide og ikke lager fulle kopper...

Back
Topp