philips avent dampkoker/ mikser

Bina

Pine Bina
VIP
Er det noen av dere damer her som har den?
Lurer veldig på om jeg skal kjøpe en sånn. for det gjør matlagingen så mye enklere :)
vil gjerne høre din erfaring før jeg går til innkjøp :)

Jeg bruker sånn rist i kjelen (kr 59 på Jernia) og vanlig stavmikser.. Altså, har ikke svar på det du spør om, men synes likevel det er superenkelt å lage babymat. Ser ikke behovet for noe annet.

Ella~83 skrev:
Jeg bruker sånn rist i kjelen (kr 59 på Jernia) og vanlig stavmikser.. Altså, har ikke svar på det du spør om, men synes likevel det er superenkelt å lage babymat. Ser ikke behovet for noe annet.

nei, våre behov er forskjellig. men med denne så koker man ikke bort noen av næringstoffene av maten som man ville gjort med vanlig kjele:)
skal man ha en stavmikser som er god og ikke går i stykker med en gang er prisen den samme som for denne avent mikseren.

siden ingen gidder å svare så kjøpte jeg meg denne saken i går :D
nå skal jeg prøve å lage sviskemos, grønnsaksmos og fruktmos som   jeg skal fryse ned :D

Bina skrev:

Ella~83 skrev:

nei, våre behov er forskjellig. men med denne så koker man ikke bort noen av næringstoffene av maten som man ville gjort med vanlig kjele:)
skal man ha en stavmikser som er god og ikke går i stykker med en gang er prisen den samme som for denne avent mikseren.

Den risten jeg mener gjør hvilken som helst kjele til en dampkoker ;-) Bruker den til vår mat også. Vi har en Braun stavmikser. Den var dyr (1500 tror jeg), men den er knallgod. Bruker den masse til mye forskjellig (piske krem, vaffelrøre, majones, til diverse tapasretter +++). Kjøpte den lenge før vi fikk baby da. Men når det er sagt, så tror jeg man kommer lang med en billig en hvis det bare er babymat man skal bruke den til. Og for all del, for noen så er sikkert en egen babymatkokemiksesak kjekt.

Back
Topp