Philips Avent babycall

Vi har hatt den, og jeg var fornøyd. :) (helt til den ble herpa, men ikke babycallen sin feil)
Jeg likte veldig godt at utenom de gangene den slo inn på grunn av lyd, kunne jeg trykke på en knapp og lytte på pustingen til baby. Det savner jeg på den nye vi har.
Er bra rekkevidde på den (300m), men det eneste jeg syns er litt dumt er at babydelen er så stor. Liker det bedre når de er små og nette, men det er min personlige smak, da.

Vi har den og er fornøyd. Babydelen er stor, som hun over sier, så vi bruker den bare på soverommet. Vi har en liten ekstra som vi bruker ute og hvis vi er på besøk, fra ikea

Vi har den for andre gang. Veldig fornøyd. :)

Har den og er kjempefornøyd! :) Setter alltid på musikken når hun skal sove. Da blir det stille med en gang. ;)

Veldig fornøyd her og :-) men ja babydelen er litt stor

Veldig fornøyd:)

Vi har den er stort sett fornøyd men syns jeg må lade litt ofte...

Har den og er veldig fornøyd. Hva har det å si om babydelen er litt stor? Fortsatt plass til den i vognen :)
Har hatt forskjellige sorter og er mest fornøyd med denne, bråker ikke slik som de andre gjør.

Har den og er kjempefornøyd! :) Setter alltid på musikken når hun skal sove. Da blir det stille med en gang. ;)
Samme her. Hvis han våkner om natten holder det som regel med musikken for å få ham til å sovne igjen.
Babyenheten er stor, men hele greia funker fint og den er billig. Jeg hadde kjøpt denne igjen.

Kjempe fornøyd :) Hører til og med pusting, kan justere som man vil hvor sensitiv den skal være. :)

Den babydelen er litt stor, men det funker fint fordi. :) Når snuppa hadde den likte hun godt "måne" lyset og musikken, hadde på hver kveld til hun sovnet. :)

Nå er det babyen som har den, og funker supert ute som inne :)

Veldig fornøyd:) bruker den alltid når hun skal hvile på dagtid:) ja babydelen er litt stor, men har aldri sett på det som et problem, har den med overalt;)

Ja har den. Synes lyden er utrolig lav på den uansett hva jeg gjør.

Noen tips?

Back
Topp