Philips avent babycall erfaringer?

Bonus2+1

Forelsket i forumet
Jeg har sett meg ut en favoritt innen babycall nå, tror jeg.
Den er på tilbud akkurat nå til 850 kroner.

Det er babycallen til Philips Avent 560 typen., dette er hva den "lover".

Takket være den avanserte digitalteknikken (DECT) kan du hele tiden oppretholde et stabilt bånd til barnet ditt. Disse babycallene har krystallklar lyd, er garantert frie for forstyrrelser og avbrudd på grunn av andre produkter. Med vår nye ØKO-innstilling kan du også være miljøvennlig og samtidig beholde den viktige kontakten med barnet ditt.

• 100% pålitelig forbindelse til babyen
  • LED-lamper viser når enheten er tilkoblet og innenfor rekkevidde
  • Lydaktiverte lamper viser babyens lyd
  • Oppladbar foreldreenhet med opptil 18 timers drifttid
  • Smart øko-modus for og sikre mest mulig effektiv bruk av energi
  • Temperatursensor med tilpasset varsel
  • Beroligende nattlys og vuggesanger for å berolige den lille
  • Toveiskommunikasjon slik at babyen din kan høre deg
Så jeg lurer på om noen av dere har erfaringer med denne typen, er det greit å kunne prate til barnet igjennom babycallen, feks mens man går til rommer for å roe ned, eller er det bare tull? Er vuggesangene til hjelp under legging eller er det også bare unødvendig?

Har du link/bilde av modellen? Var nettopp en tråd om avent babycall, men tror det var en annen modell. :)

Har begge. 4 ulike...glemmer alltid å ta med når vi skal steder... fornøyd :-) men spørs hvordan du vil bruke den.. Hjemme : alt er som regel bra.. men skal baby være inne og dere ute så tenk rekkevidde.. tykke vegger stjeler mange meter rekkevidde..

Har denne, og er kjempe fornøyd. Vuggesang er kjempe lurt bruker den hver kveld og på natt hvis hun ikke roer seg med en gang. Har ikke hatt bruk for å prate med henne gjennom babycallen men sikkert lurt det å :p

Back
Topp