Phil&teds søskenvogn?

klatremusa

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Junibarna 2019
Snøkrystallene2021❄️
Det er en som selger en pent brukt, eldre modell av phil&teds søskenvogn til kun 400kr.

Vi har en egen babyvogn og vogn til storebror på 13mnd. For øyeblikket vil han sjelden sitte i vogn, men tenker kanskje det kan være lurt å ha en backup i tilfelle jeg er alene med de små noen dager. 400 er jo ikke allverden for en vogn og tenker kanskje jeg bare kan kjøpe den for å ha? Er ikke egen babybag til denne vognen, men en softbag man kan ha oppi sittedelen. Ville dere ha gått for den?
46147a7bc2960ee4a7d3b7f650609a37

Jeg ville aldri kjøpt den med tanke på at den underste verken kan se ut eller se deg...og siden det ikke er bagvogn...og begge barna er vendt fra deg. Kanskje du kan lese om den på nettet og se hva folk mener?

Ingen egen erfaring, men en i barselgruppen jeg var i hadde denne. Hun var veldig fornøyd og jeg vet at hun også brukte denne til nr 2 og 3 da nr 3 ble født. Da var nr 1 så stor ar han ikke trengt vogn.

Jeg ville aldri kjøpt den med tanke på at den underste verken kan se ut eller se deg...og siden det ikke er bagvogn...og begge barna er vendt fra deg. Kanskje du kan lese om den på nettet og se hva folk mener?

Å takk! Det hadde jeg faktisk ikke tenkt over engang :o veeldig viktig å kunne se barna!

Enig meg deg! Det må da være fryktelig stusselig å sitte under der? Det hadde aldri mi funnet seg i :smiley-bounce022

Hadde denne da jeg fikk nr 2 for flere år siden. Veldig fornøyd jeg:-):-) til 400,- hadde jeg kjøpt den. Sikkert ikke den mest optimale når babyen er 0-4 mnd, men Genial søskenvogn! Tar liten plass når du skal rundt i butikker o.l tror ikke alle som uttaler seg her kjenner til hvordan du endrer vognen osv...

Back
Topp