Phil & Teds søskenvogn

tuppemora

Forelsket i forumet
Da dette er mitt tredje barn og storesøster er bare 2 år kjenner jeg at det hadde vært godt å ha en søskenvogn, spesielt med tanke på at mannen min skal på anlegg og jeg fortsatt er plaget med bekkenløsning og isjias. Er det noen av dere som har erfaring med denne vognen? Den virker veldig bra, mne vanskelig å se på nettet. Den koster ca 9000,- ny med alt utstyr så jeg kommer til å kjøpe den brukt.

Jeg har desverre ikke erfaring med den altså..
Men her har vi stå brett og det er veldig greit[:)]

Jeg har også kikket på denne, men søskensetet under har en maksvekt på 15 kg og 2 åringen min veier 16. Litt usikker på om dette gjør noe. Forhørte meg på generell, og de flste der var veldig fornøyd, men når man har søskensetet under bak, kan ikke ryggen oppe legges ned!

ORIGINAL: Nåssåbjønn

vi har den og den er genial[:D] men si meg, er det ikke søsken setet som har maks vekt 15 kg? for når den minste har begynt å sitte skal den største sitte i hoveddelen.. tror vi rekker å bytte om på det før mikkel når 15 kg. vi er isåfall super fornøyd..

Jeg ser det skal gå an å sette søskensetet oppå for å få full liggestilling i hoveddelen, men på bildene ser det ut som om det blir veldig trangt til den lille inni, og lite luft som kommer inn, stemmer det? Vanskelig å se kun ut ifra bildene

Svigerinnen min har denne og i vinter i den verste kulda så var hun ganske hemmet. Alt for kaldt for minsta på ett år så langt nede ved bakken! Mener å huske at hun syntes det var lite plass i bagen til minsta også, men jeg er ikke sikker.

Men nå er jo våren her, så da blir det jo litt annet [:)]

de har en på tilbud http://www.kidsandcare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=559086&b_kid=225491

Back
Topp