Phenergan

Himla

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
It's gonna be May 2019
Har i dag startet å ta Phenergan, for å se om det kan hjelpe på kvalmen. Jeg ble helt vanvittig trøtt! Vet at det er en bivirkning, men det var heftig. Noen som har erfaring med dette? Vil det bli litt bedre etterhvert som man venner seg til medisinen?

Kan bli bedre, men mange er trøtte hele veien med den.

Edit: Håper den hjelper deg! :Heartred

Kan bli bedre, men mange er trøtte hele veien med den.

Edit: Håper den hjelper deg! :Heartred

Var så trøtt at jeg brukte en time på å klare å reise meg fra sofaen isted [emoji5] Synes kvalmen er litt mer dempet nå i ettermiddag, men får se etter å ha prøvd den noen dager.

Var så trøtt at jeg brukte en time på å klare å reise meg fra sofaen isted [emoji5] Synes kvalmen er litt mer dempet nå i ettermiddag, men får se etter å ha prøvd den noen dager.

Krysser fingrene for at det blir en balanse mellom trøtthet og reduksjon av kvalme som gjør at det er verdt det. :)

Jeg har brukt Phenergan, og blir ekstremt trøtt. Og det henger i lenge. Har tatt tablett når jeg kommer hjem fra jobb, men merket jeg at jeg fortsatt var farlig trøtt når jeg dro på jobb påfølgende morgen. Har derfor begynt å ta den til lunsj de dagen jeg trenger. Syns den tar spissen på det verste kvalmen, men ikke i nærheten nok. Ikke sammenlignet med bivirkningene..

Leste at den også brukes som innsovningstabletter for de med søvnproblemer og som beroligende mot angst. Så at man blir trøtt er ikke rart!

Back
Topp