Phenergan

Flurri

Forelsket i forumet
Var ny for meg, men håper virkelig dem hjelper.

Brukes også som sovemedisin, akkurat som jeg ikke sover mer enn for mye allerede :scared001
 
Mao for å stoppe kvalmen så får du sove heller? :p
Uff, håper du har god effekt av det!
 
Håper det hjelper :)
 
Jeg bruker de mot migrene. Blir helt zoombie.
 
Funka ikke for meg forrige svangerskap :p Fikk veldig mye uro i føttene av de :D

Jeg vet ikke om det funker, ikke optimalt, men men.

Igår kastet jeg jo faktisk ikke opp, selvom jeg var jo dårlig.

Tok en pille i 6 tiden imorges, men kastet nettopp opp.
Men uten piller kunne det jo kanskje vært enda verre :confused005
 
Jeg vet ikke om det funker, ikke optimalt, men men.

Igår kastet jeg jo faktisk ikke opp, selvom jeg var jo dårlig.

Tok en pille i 6 tiden imorges, men kastet nettopp opp.
Men uten piller kunne det jo kanskje vært enda verre :confused005

Ja, jeg tok alltid en tablett før jeg la meg for natten.. Da rakk jeg å sovne før uroføttene kom.. Og så var jeg ikke like kvalm på mårningen.. Tok jeg den på mårningen, rakk jeg jo å spy opp den før virkningen kom :p
 
Va hos læge i dag før å få no før kvalmen, men dæm villebikkje gi mæ no.... ba mæ ta ingefær kapsla....
 
Va hos læge i dag før å få no før kvalmen, men dæm villebikkje gi mæ no.... ba mæ ta ingefær kapsla....

Jeg klarer ikke å holde på vann engang, de er på vippepunktet til å legge meg inn.

Skal innom legen mandag og sjekke verdiene mine. Igår fikk jeg i meg litt, idag har jeg ikke fått i meg noe.
 
Jeg klarer ikke å holde på vann engang, de er på vippepunktet til å legge meg inn.

Skal innom legen mandag og sjekke verdiene mine. Igår fikk jeg i meg litt, idag har jeg ikke fått i meg noe.

Æ har ikkje ete på 3 dg. Å drekk lite. Veit ikkje kor ille d må være. Va innlagt i 3 uke me første. Har ikkje løst å gjenta d.
 
Æ har ikkje ete på 3 dg. Å drekk lite. Veit ikkje kor ille d må være. Va innlagt i 3 uke me første. Har ikkje løst å gjenta d.

Rart de ikke vil forebygge innleggelse? Det vi forsøker nå, selvom medisinen har liten virkning, men redd det bare blir enda verre om jeg dropper og det tør jeg rett og slett ikke.
Har ansvaret alene for tre barn her hjemme også, og de får nesten for lite oppfølging allerede.
 
Rart de ikke vil forebygge innleggelse? Det vi forsøker nå, selvom medisinen har liten virkning, men redd det bare blir enda verre om jeg dropper og det tør jeg rett og slett ikke.
Har ansvaret alene for tre barn her hjemme også, og de får nesten for lite oppfølging allerede.

Æ e ikkje aleina me mine. Men dagan e hektisk. Å me jobb i tillegg så slit æ me å holde mæ i gang.
 
Føler med dere.. Funket zofran på noen av dere? Har prøvd prostafen og afipran uten effekt. Fikk iv væske,det hjalp mye..
 
Føler med dere.. Funket zofran på noen av dere? Har prøvd prostafen og afipran uten effekt. Fikk iv væske,det hjalp mye..
Zofran var det eneste som funket for meg med to jeg har fra før. Hadde ekstrem hyperemesis med dem, og zofran holdt det sånn noenlunde i sjakk.
 
Zofran var det eneste som funket for meg med to jeg har fra før. Hadde ekstrem hyperemesis med dem, og zofran holdt det sånn noenlunde i sjakk.
Skal til gyn imorgen for ul,skal be om å få det skrevet ut :) da er det håp! Har du noen tips forresten? Har kvalme 24/7,går aldri bort.. Men hjelper vanvittig mye med cola,av en eller annen grunn :D så håper det går greit for nå. Er 7 uker idag,hvor lenge varte kvalmen hos deg?
 
Skal til gyn imorgen for ul,skal be om å få det skrevet ut :) da er det håp! Har du noen tips forresten? Har kvalme 24/7,går aldri bort.. Men hjelper vanvittig mye med cola,av en eller annen grunn :D så håper det går greit for nå. Er 7 uker idag,hvor lenge varte kvalmen hos deg?
Jeg spydde til ungene var ute dessverre, men zofran gjorde at jeg slapp innleggelse.
Denne gangen har jeg ikke blitt så veldig dårlig enda, er 6+2 idag. Jeg spiser "hele tiden", aldri mer enn 1,5-2 timer mellom mat. Drikker mye vann, og passer på å få nok søvn. Ja, og så står jeg opp om natten og spiser, og har kjeks på nattbordet slik at jeg spiser litt før jeg står opp om morgenen. Tror det har bidratt til at jeg ikke har blitt skikkelig kvalm hele tiden enda, bare uggen. Kommer sikkert til å legge på meg en haug med kg, men det gjorde jeg forsåvidt med de to første der jeg spydde hele tiden også :p
 
Føler med dere.. Funket zofran på noen av dere? Har prøvd prostafen og afipran uten effekt. Fikk iv væske,det hjalp mye..

Jeg fikk jo ikke zofran, men de du nevner funket ikke og ikke Phenergan heller.
Til tider har jeg mest hatt lyst til å dø..
Heldigvis kjenner jeg at kvalmen sakte men sikkert begynner å avta, men fremdeles sykemeldt.

Jeg klarte ikke å spise, men nå når jeg får i meg små måltider stiger også formen, så spis, litt, hele tiden.
 
Back
Topp