Hei. Jeg fikk skrevet ut Phenergan fra legen i dag, fordi jeg er så sykt kvalm og sliter med brekninger og oppkast. Stoler jo på at legen vet hva hun gjør, men samtidig blir jeg liiiiitt skeptisk? Jeg har aldri hørt om det til gravide før? Og når jeg leste papirene inni ( som jeg kanskje ikke burde gjort ) så står det at det ikke bør brukes av gravide, spesielt ikke på slutten. Nå er jeg helt i starten av svangerskapet da, men når det står sånn så blir jeg automatisk litt skeptisk...? Hvorfor kan det ikke brukes på slutten, men er ok i starten liksom? Og det står ikke noe om at det hjelper mot kvalme, men mot brekninger? :/
Noen som har erfaring med dette? Har bare tatt en tablett, nå i kveld nå - fordi legen sa at jeg blir veldig trøtt av de ( akkurat som om jeg ikke er trøtt nok fra før? ) så de bør ikke taes i forbindelse med bilkjøring og sånt...
Noen som har erfaring med dette? Har bare tatt en tablett, nå i kveld nå - fordi legen sa at jeg blir veldig trøtt av de ( akkurat som om jeg ikke er trøtt nok fra før? ) så de bør ikke taes i forbindelse med bilkjøring og sånt...