LilleSjøstjerne
Forelsket i forumet
jeg begynte så smått å blø for ca fem dager siden, de første dagene var det en dråpe hver morgen, i dag var det en større mørk blodflekk i truseinnlegget da jeg våknet, og jeg får litt friskt blod på papiret hver gang jeg tørker meg. Tre dager etter jeg startet så smått å blø kom kvalmen og jeg startet på Phenergan (tar en på kvelden før jeg legger meg, og da henger den i så jeg slipper den verste morgenkvalmen.
Det er jo litt dumt fordi jeg nå ikke vet om symptomene har sluppet taket samtidig som blødningen tok seg opp, men jey mistet min nyfødte friske baby pga en sykehusfeil og klarer ikke fullføre ett nytt svangerskap uten hjelpemidler. Har ikke psyke til det nå
Men spørsmålet mitt er: jeg har ingen smerter eller tak - vet noen om Phenergan også er smertelindrende og at jeg kanskje ikke kjenner at det er en SA om jeg går på det?
Det er jo litt dumt fordi jeg nå ikke vet om symptomene har sluppet taket samtidig som blødningen tok seg opp, men jey mistet min nyfødte friske baby pga en sykehusfeil og klarer ikke fullføre ett nytt svangerskap uten hjelpemidler. Har ikke psyke til det nå
Men spørsmålet mitt er: jeg har ingen smerter eller tak - vet noen om Phenergan også er smertelindrende og at jeg kanskje ikke kjenner at det er en SA om jeg går på det?