PGD i disse corona tider

Brunette87

Forelsket i forumet
Noen som har søkt om å gjøre PGD, innsett av fryste blactocyster i Stockholm i disse Corona tider. Hvordan ligger dere ann?

Jeg skulle hatt innsett i januar, hvis kroppen hadde spilt på lag. Vi ble enige om å få hjelp med medisiner neste syklus istedet, så stengte Sverige for innreise. Nå er det stengt ut mars.. Så skjer lite :banghead:

Jeg skulle hatt innsett i januar, hvis kroppen hadde spilt på lag. Vi ble enige om å få hjelp med medisiner neste syklus istedet, så stengte Sverige for innreise. Nå er det stengt ut mars.. Så skjer lite :banghead:
Ånei. Vi har søkt oss på søsken forsøk og innsett av fryste blactocyster, men høres jo mørkt ut.

Ånei. Vi har søkt oss på søsken forsøk og innsett av fryste blactocyster, men høres jo mørkt ut.
Virker ikke som de har noen kø ihverfall da :happy:
Jeg ringte inn i starten av januar og de var helt med på at vi kunne ha innsett den måneden.
Så akkurat det lover godt :Heartred
Men akkurat når vi får komme inn, ish, det er noe annet.. Jeg skal høre med legen min angående koronavaksina, i tilfelle de begynner med vaksinasjonskort som gjør at man kan reise :hungry:

Det er mye å forholde seg til om dagen..

Back
Topp