Peugeot 5008 og tre barneseter? Erfaringer?

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Til tross for at vi har en stor stasjonsvogn, er det ingen tvil om at vi må bytte bil før tredjemann kommer, da det på ingen måte er plass til tre seter i baksetet på den bilen vi har. Vi har ikke noe kjempestort bilbudsjett akkurat nå, så har vi sett litt på Peugeot 5008.

Noen som vil dele erfaringer med denne med meg? Funker det greit med 3 seter med isofix? Blir det trangt i framsetet foran bakovervendte stoler? Oppleves bagasjeplassen som ok?

Vi har Peugeot 5008, topp utstyrsmodell 2011. Den er FANTASTISK!! Mye billigere og bedre enn s max og touran, mye mye mer får du for pengene :D Forhandleren sa til og med at han anbefalte den framfor de "poppis" familiebilene. Han solgte begge merkene.
Vi har to store bakovervendte seter og en beltestol, og alle tre sitter med god plass i baksetet :) Store og fine separate seter. Og da er det MASSE plass i bagasjen når du bare bruker fem seter ;)
Plass til to barnevogner og en koffert pluss..
Og selv om det er barneseter bak så er det latterlig god plass foran, Ihverfall til passasjeren :) Det føles ikke trangt, tvert imot.
Anbefales!

Den beste utstyrsmodellen har også panoramatak, og da føles det så åpent og deilig, man kan se hele himmelen; Hehe :D Ikke koster den så mye mer heller, pluss at det er med GPS ++++.

Vi har Peugeot 5008, topp utstyrsmodell 2011. Den er FANTASTISK!! Mye billigere og bedre enn s max og touran, mye mye mer får du for pengene :D Forhandleren sa til og med at han anbefalte den framfor de "poppis" familiebilene. Han solgte begge merkene.
Vi har to store bakovervendte seter og en beltestol, og alle tre sitter med god plass i baksetet :) Store og fine separate seter. Og da er det MASSE plass i bagasjen når du bare bruker fem seter ;)
Og selv om det er barneseter bak så er det latterlig god plass foran, Ihverfall til passasjeren :) Det føles ikke trangt, tvert imot.
Anbefales!
Oppløftende svar! ;) Tusen takk for atdu tok deg tid! :happy:

Anbefales!
Omtrent som jeg skulle ha sagt det selv.
Og ikke minst, får satt store vognen rett inn og må ikke ha den på tvers så jeg kan faktis ha med vognen samtidig som jeg har oppe en av setene bak, og vi har en stor vogn.
En Emmaljunga Duo Edge med deLuxe understell

Blir det en tredjemann? Var på samme terminforum, og da sa du at dere vurderte å få en tredje :) Eller at mannen var gira på en til?
Stemmer det lille my..... ;-) Ser ut til at det blir en ny septemberbaby her! Ikke helt planlagt akkurat, men holder på å venne meg til tanken.... :-)

Omtrent som jeg skulle ha sagt det selv.
Og ikke minst, får satt store vognen rett inn og må ikke ha den på tvers så jeg kan faktis ha med vognen samtidig som jeg har oppe en av setene bak, og vi har en stor vogn.
En Emmaljunga Duo Edge med deLuxe understell
Høres jo svært lovende ut siden jeg gjerne skal ha plass på edgen og bikkja..... ;-) Takk for svar!!!

Stemmer det lille my..... ;-) Ser ut til at det blir en ny septemberbaby her! Ikke helt planlagt akkurat, men holder på å venne meg til tanken.... :)

Gratulerer så mye :) Skjønner at man må venne seg til tanken, men kanskje det var meningen at dere skulle få tredje? :p

Back
Topp