Pettergutt 9 mnd

Tuusen takk for koselige meldinger. [:)][:)] Kjempegodt å høre at noen savner meg litt også. [;)][:D]

Heather: Ja, han får mme til lunsjen, ellers drikker han vann. I starten gikk det ikke så bra, han ville bare tygge på tuten... Men etterhvert har gutta fått dreisen på det. [:)] Det varierer veldig hvor mye han drikker da, men han er blid og fornøyd i hvertfall. [;)]

Linn1982: Jaaaaaa, lørdag er en strålende dag for litt jabbing. Da skal kjæresten min på julebord, nemlig. Har vi en date da, eller? [:D]

ORIGINAL: Linn1982

ORIGINAL: Misin

Tuusen takk for koselige meldinger. [:)][:)] Kjempegodt å høre at noen savner meg litt også. [;)][:D]

Heather: Ja, han får mme til lunsjen, ellers drikker han vann. I starten gikk det ikke så bra, han ville bare tygge på tuten... Men etterhvert har gutta fått dreisen på det. [:)] Det varierer veldig hvor mye han drikker da, men han er blid og fornøyd i hvertfall. [;)]

Linn1982: Jaaaaaa, lørdag er en strålende dag for litt jabbing. Da skal kjæresten min på julebord, nemlig. Har vi en date da, eller? [:D]

Nå har jeg kanskje avtalt noe jeg ikke kan holde... [&:] Venninda mi blir 30 på lørdag og hun skulle egntlig reise bort. Nå blir hun hjemme like vel og da må jeg ordne i stand noe greier...
Torsdag kveld???

Åååå, du assa!! [:@][:@]

Hehe, neeei da, 30 års dag får til nøøød være en god nok unnskyldning. [;)][:D] Torsdag... hm.. Det er den eeeene dagen jeg har satt av til julegaveshopping. Typisk?? Men i ni-tiden kanskje!? [:D]

Back
Topp