Petite cherie vognpose, har du?

Sjokokvinne

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Hei atter igjen damer.

Nei nå klarte jeg ikke lenger å dy meg. Nå på black friday var vognposene fra petite cherie på 56 % rabatt og da måtte jeg bare hive meg på. Bestilte denne:
325936.jpeg

Ohhh se på den da..

Men så sier en venninne av meg at den er kort. Er den det? Jeg bruker sportsdel på emmaljunga nitro city, og jenta mi er snart 11 mnd og ca 76 cm lang. Står at den er 50 x 100 cm. Holder ikke det ut vinteren ihvertfall da?

Har du den, og hva syntes du?

Hei atter igjen damer.

Nei nå klarte jeg ikke lenger å dy meg. Nå på black friday var vognposene fra petite cherie på 56 % rabatt og da måtte jeg bare hive meg på. Bestilte denne:
325936.jpeg

Ohhh se på den da..

Men så sier en venninne av meg at den er kort. Er den det? Jeg bruker sportsdel på emmaljunga nitro city, og jenta mi er snart 11 mnd og ca 76 cm lang. Står at den er 50 x 100 cm. Holder ikke det ut vinteren ihvertfall da?

Har du den, og hva syntes du?
Hvordan går det med posen?)))) er du fornøyd?)))

Vurdere denne posen selv til vinteren, noen som har erfaring med den?
Jeg kjøpte to stykk. En til hver av barna. De er superlekre og varme, holder vann og kulde ute. Lang nok for barna. Store barn som bruker vogn har som regel sko på om vinteren så vognpose brukes vel ikke så ofte når barnet er 3+. Er veldig glad I mine

Back
Topp