Petite Chérie Lively

MrsWinchester

Gift med forumet
Marsboerne 20 18
Noen som har denne vognen, eller har hørt eller vet noe om den?

Jeg hadde egentlig bestemt med for Stokke trailz, men kom over denne vognen nå idag. Og til nesten 1/3 av prisen og relativt likt utseende, så frister det å gi den en sjanse [emoji846]

3a18d05c8a44351f4e54529e9d9773e6.png
1bc58b1b60b390738ef150e9812a3932.png

Ingen erfaring med den, lurer på det samme. Er den sånn at du gjør sittedelen om til en bag? Jeg har sett på søskenvognen (excellence double) men er litt skeptisk..

Akkurat det vet jeg ikke dessverre. Håpte at noen her visste noe om denne vognen. Vurderer å kjøpe den uansett, så bare benytte meg av angreretten om den ikke faller i smak.. får tenke litt på det ut året eller noe [emoji846]

Ja, det er jo en mulighet (bestille for å få se på den hjemme). Har du gjort det før med ting fra jollyroom? Tar de lang tid å sende sånne store ting? Vi har ikke fult så god tid som dere har tror jeg, termin på slutten av oktober [emoji6]

Jeg har bestilt bilseter derifra men begynner å blir en stund siden nå, jeg husker ikke leveringstiden dessverre. Har heller ikke angret på kjøp derifra, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem. Det er jo en veldig populær nettbutikk.

Ja nei da må dere tenke litt raskere ja [emoji846] si gjerne ifra om dere bestemmer dere for å prøve denne [emoji846]

Jeg har bestilt bilseter derifra men begynner å blir en stund siden nå, jeg husker ikke leveringstiden dessverre. Har heller ikke angret på kjøp derifra, men kan ikke skjønne at det skal være noe problem. Det er jo en veldig populær nettbutikk.

Ja nei da må dere tenke litt raskere ja [emoji846] si gjerne ifra om dere bestemmer dere for å prøve denne [emoji846]

Det skal jeg! [emoji5]

Update: vi skal ikke bestille excelence double. Jeg ringte til Jollyroom og stilte en del spm. På denne (og jeg tror også på den som heter 'lively') gjør du om sittedelen til en liggedel (det er ikke to forskjellige) og det betyr at liggedelen er sånn at den ikke kan stå for seg selv. Du kan altså ikke ta den av vogna og sette den ned en plass. Det syns jeg hadde vært veldig upraktisk.
Jeg vet ennå ikke helt hva vi skal gjøre. Tror vi skal se an om vi klare oss med den vi har og evt bestille søskenvogn hvis det ikke går. Sambo vil gjerne det, men jeg stresser litt med å ikke ha ting på plass. Får bare ha litt is i magen! [emoji6]

Back
Topp