Pesto - creme fr** - kylling - pasta ???

Vand

Forumet er livet
Noen som bruker å lage kylling og pasta med pesto og creme fresh (fraise? freishe? fresh? [8D])????? [8|][:D]

Det må vel gå fint det?? Blir nok super godt! 

Nei, jeg lurte på om noen bruker å lage det! [8D]

Blir sikkert snadder, men hadde vært greit å høre hvordan dere lager det! [8D]

Hehe.. Steik kylling, kokpasta, tilsett creme fr...en [8D] oppi kyllingen, smak til med pesto og bland inni pastaen[:D] Sånn sikkert. Hehe.. Skal du ha noe gr.saker??

Noe grønt må vel oppi... Forslag? [8D][:D]

ORIGINAL: Vand

Sopp, løk og brokoli. Kansje du skulle hatt bacon oppi og?

ORIGINAL: Lene1986

Sopp, løk og brokoli. Kansje du skulle hatt bacon oppi og?

SUPERB!!!! DANKE SCHØN!![:D]

ÅÅ.. Kansje jeg og skal lage dette i morgen.. [:D]
Du hvis du liker sånne nøtter som ligner på babaner kan du ha dette oppi og [:D] SÅnne som heter cash...

jeg lager det enten i kveld eller i morgen [8D]

cashew-nøtter! SNADDER!!![:D]

fraiche!!
Pleier å bruke fløte og pesto og krydder, og en dæsj med creme fraiche. Men da koker jeg det jo. først. Tenker du at du skal ha pesto og creme fraiche kaldt?

ORIGINAL: Reinbue

fraiche!!
Pleier å bruke fløte og pesto og krydder, og en dæsj med creme fraiche. Men da koker jeg det jo. først. Tenker du at du skal ha pesto og creme fraiche kaldt?

Neeeeeeei... tenkte det varmt![8|][:D]

fraiche!!

Det er jo bare å prøve da. Blir kanskje godt. Det er hvertfall godt kaldt! Så kanskje varmt også [:)]

fraiche!!

Det er jo bare å prøve da. Blir kanskje godt. Det er hvertfall godt kaldt! Så kanskje varmt også [:)]

Kanskje godt kaldt i matpakken[8D][:D][:D]

Jepp, lager det! Nam! Steker kyllingbiter med litt krydder. Koker spagetti. Blander i creme fraiche og pesto i spagettien. Syns det er godt med sukkererter opp også, og avocado ved siden av (den er ikke god varm) Så putter jeg i kyllingbitene og gjerne litt bacon.

Nå har vi spist!!!!! SNADDER! [:D]

Det ble svinefilet i strimler, tagliatelle, creme-pestosaus med charlottlauk, bacon, paprika og parmesanskiver oppå!

FYYY DET VAR GODT! [:D][:D][:D]

nam.... 

Back
Topp