Pesande baby

sogn78

Forumet er livet
VIP
I periodar i natt og i dag har lille Emil pesa veldig når han pusta. Syns det e litt ekkelt rett og slett[:(]. Han brukar liksom heile kroppen på å pusta, men grine ikkje og kan ligga å halvsova samtidig. Trur kanskje det skjer i forbindelse med at han strevar litt med luft, men e usikker.  Er det andre som har erfaring med at babyen pesa???

Jeg har ikke opplevd det, men kan det vaere fostervann i lungene hans kanskje? Babyene har jo det en stund etter födsel og holder da paa nyse etc for faa det ut.

Uff sender dere en klem og god bedring. Ville ringt helsestasjonen jeg. for aa vaere helt sikker.

Tror det er helt vanlig.
Har opplevd det både med nr1 og nr2, de puster helt vanlig, også plutselig peser de som en hund i 3-4 sekunder. Gjerne i søvne.
Aner ikke hvorfor de gjør dette, syns det er litt søtt jeg da. Men kanksje det er litt voldsommere det du snakker om?

här også!!! tycker att de låter litt ekelt jeg å!!!! inget vi kan gjøre??

Tusen takk for svar jenter!!! Bra at det er vanlig. Det varar mykje lengre enn nåken sekund, men eg har funne ut at det har gitt seg etter at han har fått ut gulp, bæsj, luft, så det e nok det han jobba med[:D][:D]

Back
Topp