Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lillegutt var en måned igår og vi har enda ikke fått personnummer og mulighet for navnevalg. Er ikke dette litt i seneste laget?
Lillegutt var en måned igår og vi har enda ikke fått personnummer og mulighet for navnevalg. Er ikke dette litt i seneste laget?
Jeg satt også og lurte på når det kommer i posten. Vår blir to uker i morgen![]()
Jeg bestilte dåp allerede før hun ble født, kirken sa at jeg bare kan bestille med mitt eget personnrTakk for svarfår ringe de i morgen. Det er noe rart her. Vi har fått brev om barnetrygd fra nav. Så de har mottatt fødselsmelding. Vi må få bestillt dåp, så det haster litt nå.
Jeg fikk ikke bestille dåp i kirken her via nettet uten personnummer. Men jeg kan kanskje ringe de og spør. Ser det fylles opp på de andre datoene. Så jeg kjenner litt panikk. Hehe.Jeg bestilte dåp allerede før hun ble født, kirken sa at jeg bare kan bestille med mitt eget personnr![]()
Skjønner panikken din, jeg fikset i slutten av juli allerede fordi jeg var redd det skulle bli fulltJeg fikk ikke bestille dåp i kirken her via nettet uten personnummer. Men jeg kan kanskje ringe de og spør. Ser det fylles opp på de andre datoene. Så jeg kjenner litt panikk. Hehe.
Ja det er nok en del folk som vil ha de samme datoene. Ellers i året er det nok ikke så ille. Når har dere bestilt dåp? Vi tenkte døpe i slutten av november. Hvis ikke måtte det blitt i januar. Vil ikke ha det tett oppi julenSkjønner panikken din, jeg fikset i slutten av juli allerede fordi jeg var redd det skulle bli fulltnår man får barn i "høysesong" eller rett etter så er det ikke alltid lett å få datoen man tenkte seg :/
Her blir det dåp 4 desemberJa det er nok en del folk som vil ha de samme datoene. Ellers i året er det nok ikke så ille. Når har dere bestilt dåp? Vi tenkte døpe i slutten av november. Hvis ikke måtte det blitt i januar. Vil ikke ha det tett oppi julen![]()
Vi fikk bestilt uten lilles personnr!Takk for svarfår ringe de i morgen. Det er noe rart her. Vi har fått brev om barnetrygd fra nav. Så de har mottatt fødselsmelding. Vi må få bestillt dåp, så det haster litt nå.