personlighetentil de små:)

Klesklypa

Gift med forumet
eg har laga en son tråd før en gang:) men no er jo ungene større og blitt meir egenrrådige. så kas personlighet har gullet ditt??

stille,undrende, ivrig,overalt,beskjeden, viljesrterk,sinna, kosete, rolig, nyskjerrig???

hehehe.. nathaniel er en rolig gutt, men som blir fort sinna om han ikke får det som han vil (faren var helt lik når han var liten). han kan også leke leeenge alene før han evt. vil ha litt oppmerksomhet. kosing har han ikke tid til ;)

Til tider kosete, nysjerrig, viljesterk, tempremang-hissig, litt beskjeden ovenfor nye...og veldig blid ;)

Tjaaah... Han er en liten gladgutt for tiden iallfall :D Veldig nysgjerrig av seg, helt ekstremt! Skal utforske og plukke på alt. Har begynt å høre etter, men innimellom gjør han ting på pur f. Latteren sitter ikke så langt inne :D Og han er veldig selvstendig av seg. Vil helst ikke sitte i vognen, skal helst løpe rundt på egenhånd. Og leker alene over lengre tid. Han er sosial også da, og sier klart ifra om han kjeder seg eller vil ha litt oppmerksomhet :)

mini-klypa er ekstremt kosete! ho vil helst henge på armen eller sitte på fanget. sier "a-aah" og klemmer rundt alt fra bamser til golvet:)
ho er lite sjølvstendig,og hyler når ho blir satt ned på golvet.
veldig snartsint! men har stor humoristisk sans og skuespiller-prestasjoner. gjemmer seg bak ting og hopper frem og roper BØ! og finner på rare grimaser og fakter son at vi skal begynne å le :)

Othilie er skikkelig skravle kjærring - undrer på hvor hu har det ifra :P
dessuten har vi finni ut at hu er shoppegal.. for hu hadde vært med mor å handla her om dagen å plukka ut klær selv :P hehe.. sånn ellers er hu ganske blid, sier ifra hvis det er no, ganske stad, alltid full guffe, veldig sosial, tilittsfull til alle, glad i mat og drikke.. hehe.. ja.. hu liker å være midtpunktet..

første uka i bhg klarte hu å velte en tripptrappstol, mens hu satt oppi :P det hadde di aldri opplved før.. hehe

tja...
 stort sett en blid og sjarmerende jente ;)
  viljesterk, til tider kosete, beskjeden ovenfor fremmede, en skøyer...elsker å tulle å tøyse :)

hun er rolig, snill og fornøyd :) får alltid kommentarer som "- er hun alltid så blid?" osv. men hun har også innslag av ramp, og er veldig nyskjerrig.. og hun har arvet mitt temperament, blir veldig snarsint, når hun ikke får til noe, men det er som regel over innen 10 sekunder og da er hun like blid :)

Eventyrlysten, sosial---han må være der det skjer! Bestemt.....hyler ut av full guffe om storesøskna plager ham, eller tar noe han har eller hadde.....gladgutt, smiler lett og elsker simpelthen å være ute. Finner frem skoene sine når vi sier vi skal ut ;-)

Først og fremst er han tålmodig og glad i kos. Det er vel det han er mest av alt. Han liker tull og tøys og har nok arvet det av pappaen. :D Litt forsiktig, men smilet er alltid på plass. Morfar kaller han for smiley. Ikke vanskelig å få han til å le i det hele tatt. Og så tester han ut temperamentet sitt for tiden. Ellers er det bare èn ting som gjelder: gå, gå og gå. Han går til døren og beveger seg opp på tå for å åpne den, noe han faktisk klarer også, siden han er en liten muskelbunt (eller en luring ;).

Emilie er lille hissigproppen min :D hehe..
Hun er sta, hun er viljesterk (gir aldri opp), tullete (lager grimaser med engang kamera kommer opp eller mamma tuller litt ekstra mye), hun viser veldig godt at hun er glad i menneskene rundt seg.. hun klemmer på oss, susser på oss og gir oss sleng kyss.. Helst mamma, pappa & bestemor <3 Hun ler og smiler når hun får det som hun vil :D Miss dramaqueen er hun iallefall :D 

Adrian virker stille og forsiktig til å begynne med, men når du blir kjent med ham og, ikke minst, han blir kjent med deg...DA blir han den virkelige Adrian, hehe ; ) Han er kjempeblid, vilter, leken, nysgjerrig, rampete, viljesterk og har en fantastisk god humor! Skikkelig guttete! Ikke mye mamma-kos her i gården, nei : P Da er han enten veldig, veldig sliten eller så er han syk.

Joakim er ubeskrivelig:)  Han er kjempeglad i oppmerksomhet, og kryper frå den eine til den andre dersom han merker at det ikkje er 100% fokus på han:) (skjønner ikkje kem han har det ifrå.....;P)
Han er aktiv som pokker!:) Klatrer på alt som klatrast kan på:) Liker fart og spenning, og synes sug i magen er suuuuperartig!:) :)
Han liker også veldig godt å danse (type sving der eg snurrer oss, han fyker litt opp i lufta, hompa og litt opp ned) :) Og då skal det gjerne vere voice i bakgrunnen:P :P

MEN!:) Han har ei kose side også;) Når eg ligger på sofaen så kjem han bort og gjer meg "AAaaaaa" :) Og han susser iblant:)
Når eg kjem heim frå jobb strekker han seg mot meg og vil ha kos:)

Aaaaak;) For ein eventyrlysten liten gutt:) eg er så forelska i han <3

min lille er en stor ramp :P hehe. skal helst plukke på alt...

Og hvis hun ikke får det som hun vil så skriker hun til.. Skikkelig prippen prinsesse. Så når mor skal demonstrere nei så blir det litt skriking her kan man si :P

Han er stort sett blid og fornøyd. Men til tider veldig utålmodig. Han kan bli rasende sint, for store ting og små ting. F.eks når han ikke får flere druer og han fortsatt klør litt i tenna kan ha rase og nærmest jkaste seg ned på gulvet i sinnet og rase i evigheter til eg tar han og trøster han. Så må eg avlede han får å få han i godt humør igjen :P Heldigvis lærer han ganske fort foreløbig at raserianfall ikke hjelper. Når han blir sint kaster han ting og kan og slå eller lugge.
Så temperament har han hvertfall :P Selv om ingen tror oss for han er så blid og god. Og det er han som oftest :-) Liker å pusle for seg selv på gulvet, lage "mat" med boller og visper, eller kjøre vogn og bil og sparke ball. Han liker godt å leke aleine, men at vi er i nærheten :-) Han er glad i å tulle, som å gjemme seg og løpe frem igjen og si deeer!

Hun er målrettet og bestemt. Tillitsfull. Bestemt i det hun vil gjøre, men forstår at enkelte ting ikke er lov. Veldig utforskende. Gir seg ikke før hun får ting til. Sosial og selvstendig. Forståelsesfull :) Ikke kosete i det hele tatt, liker tull og morro

sjukesøster skrev:
Til tider kosete, nysjerrig, viljesterk, tempremang-hissig, litt beskjeden ovenfor nye...og veldig blid ;)

like her ;)

BLID - KOSETE - NYSKJERRIG - INITATIVRIK - MUSIKALSK - SOSIAL - BESTEMT - SVÆRT AKTIV - MÅ VÆRE DER DET SKJER - GRENSETESTENDE -

Han er som mora....utålmodig, villstyren og skravler som en foss.....og stort sett alltid blid....
Men han har de fine blå øynene til faren da.....og den evnen som faren har til å være på en egen planet av og til.....da nytter det ikke snakke liksom......

Back
Topp