Personligheten

Krøsamaia

Gift med forumet
Merker den kommer mer og mer fram hos gullet [:D]
Han forstår så godt hva vi sier eller hva vi vil og enten gjør han det vi vil eller veldig motsatt![8D]
Tyter og prater i vei, har sine favorittleker og ting å gjøre.. er så kjekt når de ikke bare er baby lengre men faktisk en helt egen person og denne lyser fram [:D]

Helt enig!
Spør om han har noe i bleia/om vi skal dusje eller andre ting på badet, så går han mot badedøra.
Ser han skoene sine, går han i gangen, og ser han smokkholderen, gir han meg smokken så jeg får festet den : D
"SE", "Du", "Ku" og "tut-tut" er favorittord, og merker at han har egne meninger, for får han ikke vilja si, står han å tramper med bena, og hyyyler. Trassalder next?? :p

Herlig, men slitsom periode, dette :D

Veldig moro å se at de små begynner å utvikle sin egen personlighet ja! Her merker jeg godt at snuppa har egen vilje nå. Ikke alltid like gøy når hun hyler besatt når jeg tar fra henne noe hun ikke får lov til å holde på med e.l. - men heldigvis er hun relativt lett å avlede, foreløpig i hvert fall [;)] Og så er hun skikkelig sjarmis og vet akkurat hvem hun skal sjarmere og hvordan - besteforeldrene er spesielt utsatt for det [;)] I bhg kaller de henne for lille solstrålen - da blir mor stolt da [:D]

Jeg sa det faktisk til mannen senet i ettermiddag - snuppa blir plutselig så stor [:D] Og da mener jeg ikke stor som i størrelse, men jeg som eldre [8D] Hun forstår ofte hva vi mener og de siste dagene har det kommet så mange nye lyder og hun prater som en foss. Lydene høres liksom mer ut som en samtale og det virker som om hun prøver å forteller oss ting. Ofte blar hun i bøker og "leser" høyt

ORIGINAL: ASG

Jeg sa det faktisk til mannen senet i ettermiddag - snuppa blir plutselig så stor [:D] Og da mener jeg ikke stor som i størrelse, men jeg som eldre [8D] Hun forstår ofte hva vi mener og de siste dagene har det kommet så mange nye lyder og hun prater som en foss. Lydene høres liksom mer ut som en samtale og det virker som om hun prøver å forteller oss ting. Ofte blar hun i bøker og "leser" høyt

Her har det også skjedd slike ting i det siste. Helt herlig. Jeg tror jeg gir barnehagen litt av "skylden"[8D][:)]
Hun er en utrolig blid og sosial jente som sier Hei og gliser til ALLE.
Hun blir litt sur hvis hun ikke får viljen sin, men ganske grei å avlede. Hun hører også hvis jeg feks sier nei og kom hit, stopp osv. Da lystrer hun som oftest, men noen ganger måler hun meg med blikk, gliser og løper andre veien[8D]

ORIGINAL: IdaMamma90

Helt enig!
Spør om han har noe i bleia/om vi skal dusje eller andre ting på badet, så går han mot badedøra.
Ser han skoene sine, går han i gangen, og ser han smokkholderen, gir han meg smokken så jeg får festet den : D
"SE", "Du", "Ku" og "tut-tut" er favorittord, og merker at han har egne meninger, for får han ikke vilja si, står han å tramper med bena, og hyyyler. Trassalder next?? :p

Herlig, men slitsom periode, dette :D

Hehe, ja sant, jeg ble nesten litt skuffa, trodde trassalderen var tre år jeg???[8D]
Men altså jeg er jo i trassalderen selv nå med disse hormonene så det er vel kanskje mer som "fjortis" ikke en alder men en betegnelse på oppførsel [8D]

ORIGINAL: Bellsi

Veldig moro å se at de små begynner å utvikle sin egen personlighet ja! Her merker jeg godt at snuppa har egen vilje nå. Ikke alltid like gøy når hun hyler besatt når jeg tar fra henne noe hun ikke får lov til å holde på med e.l. - men heldigvis er hun relativt lett å avlede, foreløpig i hvert fall [;)] Og så er hun skikkelig sjarmis og vet akkurat hvem hun skal sjarmere og hvordan - besteforeldrene er spesielt utsatt for det [;)] I bhg kaller de henne for lille solstrålen - da blir mor stolt da [:D]

Hahaha! Her også![:D]
Forrige gang besteforeldrene skulle passe Elias så bare tullet og tøyset han og ville ikke lalle, enda han KAN leggerutinene og VET når det er natta [;)] Men disse besteforeldrene er jo så bløthjerta så de tar jo han opp igjen med en gang nesten og det vet han å utnytte [8D] Så gjett om han hadde utnyttet at det var de som var her og ikke vi.. ble langt over leggetiden [;)] Veldig kjekt for oss dagen etter når vi skal prøve å normalisere rutinene igjen [8D]

ORIGINAL: ASG

Jaaa.. Man blir liksom kjempestolt og litt lei seg på en gang.. *snufs* [:)]

ORIGINAL: Boblemamma

Ja, det er så moro å se [:D]
Også er jeg faktisk veldig overraska over hvor ulik personlighet tre jenter som er så close som mine kan ha [8D]

Hehe, ja, det er rart med det [:D]
Vi er 3 tette søsken og vi er totalt forskjellige hele gjengen.. både i utseende og oppførsel og interesser [:)]

Back
Topp