Personlighet

Talia3

Elsker forumet
Mailykke <3
Nå har vel de fleste av oss begynt å bli kjendt med babyene våres:) så hvordan er de?

Sent from my iPhone using BV Forum

Han min er en fryktelig blid baby :) Så fort vi setter oss ned ved siden av han, så veiver han med armer og ben, smiler, pludrer og ler :D Blir fort selskapssyk, så da blir det sutring hvis han ikke ser oss :P Ellers gråter han stort sett bare hvis han er sulten og veldig overtrøtt :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Så godt å høre frkMina;)

Han min er veldig, veldig glad i nærhet og foretrekker å sove på mammaen sin. Lik storesøster slik sett, så spørst om han også blir en skikkelig mammadalt når han blir eldre;) ellers er han en tålmodig liten sjel som finner seg i masse kos fra storesøster. Han søker mot oppmerksomhet og lyser opp når han får det. I tillegg har han en kraftig stemme og han vet godt hva han vil;)

Kort oppsummert: kjærlig, initiativtakende, sta og harmonisk<3

Blir spennende å se om dette stemmer om en 3-4 år:D

Så godt å høre frkMina;)

Han min er veldig, veldig glad i nærhet og foretrekker å sove på mammaen sin. Lik storesøster slik sett, så spørst om han også blir en skikkelig mammadalt når han blir eldre;) ellers er han en tålmodig liten sjel som finner seg i masse kos fra storesøster. Han søker mot oppmerksomhet og lyser opp når han får det. I tillegg har han en kraftig stemme og han vet godt hva han vil;)

Kort oppsummert: kjærlig, initiativtakende, sta og harmonisk<3

Blir spennende å se om dette stemmer om en 3-4 år:D

Heheh, ja det blir jo spennende å se :D

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Hun liker veldig godt nærhet og er veldig aktiv. Armer og ben veives mye og hun vil få med seg alt! Så ikke alltid hun vil ligge nede, for da ser hun ikke så bra, og når jeg vimser rundt for å rydde eller noe, er det viktig at hun kan se meg. Hun er ei mammajente nå :)

Han vår er veldig våken,følger med og studerer veldig;)
Alltid blid og smiler masse.Han gråter når han er sulten og overtrøtt,men så snill ellers:)
Han har en gråt som høres ganske godt så han blir nok høylydt som storebror tenker jeg:)haha ikke noe inne stemme her i huset:)
Han vet hva han vil,vil ha masse nærhet,kos,og elsker når vi gir masse oppmerksomhet med prat og sang:)

Tja, hva skal jeg si om det vesle trollet vårt?

Han er fryktelig sterk for alderen, hode/nakke er konstant oppe for å få med seg hva som skjer. Armer og bein går i ett og han får snudd seg i diverse positurer. Må være obs hele tiden.

Veldig glad i kos og vil helst være i en armkrok hele tiden. Ligger han for seg selv må oftest smokken være på plass for å falle til ro.

Er skikkelig matglad, han gråter minimalt men hvis det er mattid hyler han rett ut uten forvarsel :p

Fisbæsjer så det dundrer i omgivelsene. Pappaen har fått kjeft mang en gang for lyder som umulig kan komme fra en baby :p

Veldig glad i at mamma synger og at pappa tar han med i dusjen :)

Han får ofte et veldig granskende eller overraskende blikk, øyenbrynene flytter seg både opp og ned i morsomme uttrykk. Vi venter fortsatt på hans skikkelig tydelige smil, tipper han blir en liten skøyer ;)

Back
Topp