Min er litt sjenert i begynnelsen når han treffer nye folk/mange folk/folk han ikke har sett på enn stund, men blir fort varm i trøya. Da er han som regel veeeldig blid, ganske høylydt, litt "tøff i trynet", veldig aktiv og tøysete. Han liker å få folk til å le:) Er en meget bestemt ung herremann som klikker i vinkel når ting ikke blir som han vil, men er meget kortsint ;)
Han elsker å leke - både ute og inne. Er utrolig flink til å leke for seg selv (det vil si for seg selv - oppå fanget mitt til tider) Og må få med seg ALT som skjer. Alt som har motor er det mest fantastiske på jord. Hører vi vinden ule litt hardt ute så er det så klart et fly som flyr "øøøøøyt opp".
Han er og et typisk enebarn og liker ikke at kusine A tar i en leke han muligens hadde tenkt å leke med om et par-tre timer.... Men etter litt overtalelse (og tvang..) fra mors side så ordener som regel det seg og..
Han liker ikke gris og søl og må dermed få tørkepapir med en gang det kommer en tiendedels dråpe på bordet + at snott er noe herk. Det må BORT!
Spiser til det er tomt hvis han får noe han liker, og rører ikke maten om det SER ekkelt ut.
Om morgenen så MÅÅ han ligge litt i senga vår og se på traktor, sekshjuler (som fortide heter "sesshjua"), fly, helikopter, gravemaskin osv. på you tube... Og for alt i verden: vi kan IKKE se samme filmen 2 ganger...
Jada, min unge mann er en komplisert ung mann med STERKE meninger som han vet å uttrykke
(beklager, ble jo rene stilen dette her)