Personlig informasjon på google

Evig håpefull

Andre møte med forumet
Vet ikke om dette er det riktige sted å skrive dette, men da jeg tilfeldigvis googlet mitt navn idag, kommer det opp et link fra Babyverden hvor det står at jeg ikke ønsker å abonnere på nyhetsbrevet deres lenger pga spontanabort. Dette vil jeg gjerne ha fjernet fra nettet snarest. Vennligst gi tilbakemelding på dette!

Mvh
Kathrine Bratland Aarset

Vet ikke om dette er det riktige sted å skrive dette, men da jeg tilfeldigvis googlet mitt navn idag, kommer det opp et link fra Babyverden hvor det står at jeg ikke ønsker å abonnere på nyhetsbrevet deres lenger pga spontanabort. Dette vil jeg gjerne ha fjernet fra nettet snarest. Vennligst gi tilbakemelding på dette!

Nå visket jeg bort navnet ditt i quoten. Du burde redigere det bort fra innlegget ditt her. Alle foruminnlegg på BV kan Googles, så nå har du skrevet det selv til Google her. Og det du skrev om er en "anmeldelse" av nyhetsbrevet, så enten har du (eller noen andre som tuller med navnet ditt) skrevet den kommentaren du fant på Google. Du burde ikke skrive kommentarer på nettet sammen med navnet ditt om du ikke vil ha det på Google. Da må du sende mail.

Du kan sende mail til BV eller privat samtale til adminiatrator. Da kommer det ikke på Google. :)

*Taster på app på mobilen*

Jeg besvarte dere per mail ang nyhetsbrevet, så veldig rart at det kommer ut på google da. Fjerner innlegget her. Skrev også personlig mail til hovedmailen deres.

Jeg besvarte dere per mail ang nyhetsbrevet, så veldig rart at det kommer ut på google da. Fjerner innlegget her. Skrev også personlig mail til hovedmailen deres.

Det er hvert fall lagt inn som en anmeldelse/kommentar til nyhetsbrevet deres, men nå har de fjernet selve kommentaren, men ikke linken så den kommer fremdeles opp på Google. Det kan hende det er noen andre som har skrevet kommentaren og ikke deg da, bare i ditt navn. Men det viktigste er jo at de tar den bort.

Ville bedt dem fikse det også. Og redigere første innlegget her ja, der står jo navnet ditt fortsatt. :)

Finner det ikke når jeg googler deg nå, så regner med at kundeservice har fikset det... Men nå kommer denne tråden opp på google straks da. Du skrev jo igjen informasjonen du ikke ville skulle ut, og underskrev med fult navn.

Finner det ikke når jeg googler deg nå, så regner med at kundeservice har fikset det... Men nå kommer denne tråden opp på google straks da. Du skrev jo igjen informasjonen du ikke ville skulle ut, og underskrev med fult navn.

Det kommer fortsatt opp på Google, men det går ikke an å gå inn på linken lenger. Og ja, så kommer denne tråden opp nå også ja.

upload_2014-6-2_20-19-39.png

Jeg skal slette dette bildet igjen så ingen må quote med bilde.

Back
Topp