Personlig fruktbarhetscomputer

Trallemor

Glad i forumet
Er det noen som har erfaring med slike www.pfc.no ?
Synes det virker digg å slippe å tilføre kroppen kunstige stoffer. Men er redd at pfcéne ikke er sikre nok så lurer på om det er noen som har brukt de?

Sjeldent syn.... Hihi
Syns du skal droppe prevansjon og satse på to tette eg:) Eller kanskje vente til eg er klar igjen, er jo greit å få nestemann likt og...

Nei, for å være seriøs så har eg ikkje hørt noe om de der, men enig med deg. Ekkelt med kunstige stoffer i kroppen. Si fra hva du finner ut da!!
Hilsen hun oppi krysset[8D]

Hei hei. Alt bra med deg? Vi må jo snart treffes igjen. Får ta det etter jul eller noe [:)]
Hehe, tenkte å vente et par år til å få nestemann, du få si i fra når du skal ha en til [;)]
Har fremdeles ikke hørt noenting fra helsestasjon angående barselgruppe. Ting tar tid!

Kanskje jeg bare skal være glad til at jeg fikk Elin likevel? Siden det ikke skjer noe med din gruppe:)

Akkurat nå har jeg ikke tid til noen ting egentlig, vet ikke om du har hørt at pappa er syk?Mamma er hjemme og pleier han, men vi må være to. Så da bytter vi på det, så er mye der borte om dagene.
Men satser på vi kan treffes igjen om ikke lenge. Hvor skal dere være i julen? Vi skal til mamma de. Orker ikke reise til Drammen nei, dessuten var vi der i fjor.

Her blir det hormonfri spiral [:D], skal ikke ha 3 tette. Men får den ikke før slutten av januar så må ta det litt med ro til den tid [:D]

Hei igjen Toffen,
Ja har hørt om din far, må være tøft. Håper det går bra med dere alle tross alt. *Klem*
Vi skal være hos mamma og de på julaften, blir koselig.
I morgen drar vi til Oslo, skal på konsert og er tuilbake igjen på onsdag. Søsteren til Truls blir med som barnevakt så det blir kjekt [:)]

Tenkte selv på å kjøpe en slik,  men så den var så dyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr! så dropps det. I tilfelle den ikke funker.

Jeg har tenkt å kjøpe en sånn pearly når jeg er ferdig å amme. De er ikke sikre når man ammer, men 99,3% sikre vanligvis.

Back
Topp