Personlig bok til Bebisen

Baby<3Love

Elsker forumet
Januarhula 2014
Har dere tenkt på åssen bok dere vil ha til bebisen?(eller om dere i det hele tatt skal ha noen?)

Jeg elsker Babykrøniken. Den er så fin.
Men har en bok hjemme som er svært gammel og på engelsk, men den er så fin, så lurer litt på om jeg skal bruke den.
De fleste begynner jo ved fødsel men noen har litt om graviditeten også.2009-09-28_11-33-19_Babykrnikenforsidesm.jpg

Jeg vil ha en bok også. Men vet ikke hvilken.. Jeg vil ha ultralyd bildene og noen mage bilder inni der og, så jeg og bebi har minner fra tiden før også.. Vet ikke hvor man finner sånt? Men har ønsket med en i babyshower gave :) håper jeg får en :p

Jeg vil ha en bok også. Men vet ikke hvilken.. Jeg vil ha ultralyd bildene og noen mage bilder inni der og, så jeg og bebi har minner fra tiden før også.. Vet ikke hvor man finner sånt? Men har ønsket med en i babyshower gave :) håper jeg får en :p
De har et lite utvalg på Norli hvertfall, jeg har vært og kikket litt :)

Venter et lite gull i februar 2014!

Da får jeg gå der å se om jeg finner noe etter babyshoweren :p <3 hihi

Babykrøniken har plass til bilder av ultralyd osv. Den har også en plastlomme bak.

Vi har kjøpt, "da jeg var liten" til guttene våre. I uka så var, kjøpte jeg den samme til jenta i magen. Syns det er ei flott bok, med masse plass til å skrive/lime inn og den har oppbevaringslommer. Koster ca 250kr. Den finnes i gul, blå og rød-rosa. Har skrevet og limet inn i bøkerne frem til guttene ble ca 2 år.

Vi har kjøpt, "da jeg var liten" til guttene våre. I uka så var, kjøpte jeg den samme til jenta i magen. Syns det er ei flott bok, med masse plass til å skrive/lime inn og den har oppbevaringslommer. Koster ca 250kr. Den finnes i gul, blå og rød-rosa. Har skrevet og limet inn i bøkerne frem til guttene ble ca 2 år.

Den har vi til dattera vår også, var flink og fylte ut til hun var 1,5-2 år. Kjempefin bok! Vil kjøpe samme til babyen også :-) Må bare finne ut om det er gutt eller jente der inne...

Kjøpte aldri noe sånt til gutten min, men har lyst til å lage en sånn bok til mini. Men siden jeg ikke husker halvparten lenger så tenker jeg å gjøre det veldig enkelt å bare ha bilder av dem i den :)

Back
Topp