Personlig babyteppe

Siv27

Forelsket i forumet
Kan hende dere har vært inne der før..

www.pledd.net

45% på personlige pledd..:) Tror nok at jeg må kjøpe et til snuppa mi..[:D]

Åååå har å lyst på. hm.. tror jeg m åta meg råd.. å kanskje kjøpe et til gudsønnen min å [:D] tenkte på det tidligere å men ble aldri å bestille

Da har vi bestilt oss et teppe [:D]

Vi venter pakke derfra nå og er litt spent på korleis det her blir[&:] Var litt skeptisk til å forhåndsbetale, kunne velge faktura så da gjorde eg det siden magefølelsen var litt der. Dagen etter fikk eg faktura på e post, i et vedlegg som eg ikkje får åpnet. Har prøvd å ringe dei, men virker som et mobilnummer og eg kommer bare til at "personen du ringer kan ikke nås, samtalen blir viderekoblet" så detter det ut[&:] I dag fikk jeg mail om at pakken er sendt og på vei. Skulle spore og da ser jeg at pakken er sendt som en rekomandert sending fra POLEN!!! Og at det lå til tollbehandling i oslo[>:] Nå har eg sett fort gjennom sia igjen og kan ikkje finne noke info eller noke som hentyder at det blir sendt fra utlandet. Hadde eg vist eg risikerte toll hadde eg sjekka og eventuelt bestilt fra ei anna side!!! For der er ei side til en kan bestille disse teppene (så pledd.net er ikke eneste i norge som de skriver på siden sin!) der koster de 700 ord.pris.

Ikkje meininga å skremme andre fra å bestille men hver obs på det med toll. Er spent på korleis det her enda. Eg kjem ikkje te å godta noke toll når det ikkje blir opplyst noe sted på sia deres om at det tilkommer!! Bestilte jo to tepper også så kom på 1300 kr[&:]

Sånn har jeg også lyst på[:D]

Vi har fått pakke derfra. Kjempe flott teppe. Helt fantastisk;)
Det er ikke toll dere må betale, men moms. Det må man betale på alt av varer som ikke er kjøpt i Norge. Mva betales når dere henter ut pakken på posten.

ORIGINAL: Baby delta

Vi har fått pakke derfra. Kjempe flott teppe. Helt fantastisk;)
Det er ikke toll dere må betale, men moms. Det må man betale på alt av varer som ikke er kjøpt i Norge. Mva betales når dere henter ut pakken på posten.

enda det står inkl moms?

Da har jeg bestilt teppe til snuppa mi<3

de er virkelig kjempefine

Back
Topp