Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har jobbet som personlig assistent i 10 år. For flere ulike, men alltid faste. Bare å spørreHar du erfaring fra slike yrker?!
Jeg har søkt flere stillinger som personlig assistent nå, men er spent på hvordan oppgaver jeg får og hvordan hverdagen blir!
Noen som vil fortelle fra sine erfaringer?![]()
Det er kommunalt gjennom ett slags firma som har hovedkvarter i Oslo!Jeg har jobbet som personlig assistent i 10 år. For flere ulike, men alltid faste. Bare å spørre![]()
Liker det veldig godt. Kan være ulike oppgaver. Som bilkjøring, handle, vaske hus, hente post, lage mat, vaske klær, måke snø, dusj, påkledning etc. Spørs hva arb.lederen din har av assistentbehover det privat eller kommunalt?
Ja, stemmer. Man skriver gjerne en stillingsbeskrivelse ved ansettelse. Om det evt er ting du ikke kan gjøre osvDet er kommunalt gjennom ett slags firma som har hovedkvarter i Oslo!
Syns det står så lite info i annonsen som er lagt ut så det blir veeldig spennende å komme på intervju for å høre mer!
Det er rett og slett å bare gjøre det brukeren ber om da?
Jobber også i ULOBA, og syntes det er veldig greitJeg har vært BPA med Uloba som arbeidsgiver i seks år. Bare hos en person. Arbeidsoppgavene var å kjøre hit og dit, husarbeid, stell av kjæledyr, matlaging, være med på shopping og aktiviteter, og være støtte i sosiale sammenhenger og gi råd eller forklare i forbindelse med jobb eller i sosiale sammenhenger. Rett og slett assistere med alt denne personen trengte hjelp til for å leve et så normalt liv som mulig. Det var en kjempefin jobb, men også veldig utfordrende. Man må nesten bare prøve seg for å finne ut om man passer til det.![]()