Blue Dome Elsker forumet 7 Mai 2011 #1 Nå må vi prøve å få igang litt liiiv igjen her altså !! Shit pomfritt ; det er stille her inne... So.. du skal skrive noe om personen over deg, altså det siste innlegget før ditt. Noe positivt !! Fin lørdag, jenter !!
Nå må vi prøve å få igang litt liiiv igjen her altså !! Shit pomfritt ; det er stille her inne... So.. du skal skrive noe om personen over deg, altså det siste innlegget før ditt. Noe positivt !! Fin lørdag, jenter !!
Zezamie Elsker forumet 8 Mai 2011 #3 holtungm! Du er også svært kreativ! Du scrapper nyyydelige kort/ting, syr litt og strikker litt, og jeg har oppfattet deg som en positiv person!
holtungm! Du er også svært kreativ! Du scrapper nyyydelige kort/ting, syr litt og strikker litt, og jeg har oppfattet deg som en positiv person!
Blue Dome Elsker forumet 8 Mai 2011 #4 Zezamie ; du er helt VILL med de strikkepinnene dine.. Jeg er imponert over ferdighetene dine, og kreativiteten din !!!
Zezamie ; du er helt VILL med de strikkepinnene dine.. Jeg er imponert over ferdighetene dine, og kreativiteten din !!!