Personalrabatt på Expert?

FrkFant

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Novemberskattene 2014 <3
Expert har kampanje i helgen, der alle som registrerer seg får handle med personalrabatt ( expertvenn.no ). Jeg er fristet til å slå til, men de sier jo ingenting om hvor mye rabatt det er snakk om! Så spørsmålet er om de har bra nok personalrabatt til at det er verdt turen? Regner ikke med at man kan oppgi prosent altså, men kunne tenke meg et hint i retning ja/nei ;)

Man får mest rabatt på mindre ting. Type mersalg produkter. Tilbehør til mobilen bla.
Veldig vanskelig å vite rabattene da det er så forskjellig.

Jeg jobbet på elkjøp tidligere og tror de 2 kjedene opererer med relativt lik personalrabatt.
Der var hvertfall rabatten svært ulik alt ettersom hva butikken tjente på varene.
På batteri og de fleste husholdningsartikler var rabatten stor, mens på for eksempel TV/data var den ofte ganske liten siden tilbudene ofte var bedre enn personalpris allerede.

Er vel innkjøp + 5 eller 10 %, så varierer jo etter hva de kjøper varene for. Er det kjempe salg, er det ingen ting ekstra å få.

Personalrabatt der er innkjøpspris. Så det er som andre skriver, spørs veldig på hvordan marginene er. Tv'er og dataer feks selges ofte med tap da det er så stor konkurranse, da er det jo ikke noe rabatt å få, mens på tilbehør er rabattene gode!

Takk for svar alle sammen! Antar jeg får drømme videre om den robotstøvsugeren, men kan kanskje spandere på meg en skikkelig krølltang i stedet :P

Hm, ikke dumt. Vi skulle hatt ny komfyr. Kan man spare noe særlig der mon tro??:)

Ja det vil jeg tro :)
Men husk å be om rabatten for selgeren på ene avd glemte det :)

Mhm.
Kan ta en tur ut der etter jobb i morgen vi.
Vi må uansett ha snart, og hvis vi kan få litt avslag ville det vært bra:D

Back
Topp