persona

sollise

Elsker forumet
Noen som har forsøkt og undersøke når man er mest fruktbar osv med persona?
Noen erfaringer å dele?

da må jeg nesten spørre å det er jeg.....

Det er vel egentlig en type monitor som forteller når du har størst sjanse
for å bli befruktet, eller ei... Mange bruker det som prevensjon istedetfor
annet... Ser du på unipath.no, så kan du lese litt mere der...

Klem

Er det det samme som lady comp? Har hørt om flere som sier de er kjempe bra, men jeg har ikke prøvd det selv... Har egentlig kjempe lyst til å prøve det!

Hvordan går det med deg ellers da?antydninger til tante besøk??
Håper ikke det, vil at vi skal bli gravid alle sammen nå [:D]

Ja, nesten som babycomp faktisk tror jeg, men babycompene er veldig dyre... Dette koster vel ca 600 kroner
pluss testpinnene...

Jeg har egentlig IKM rundt 16-17 september nå, for var forsinka her vet du... Så jeg håper vel at ho ikke kommer, men
har som sagt vært den mest aktive denne pp så hu kommer nok ganske sikkert...
Men da får vi pån igjen i slutten av september. Men vil så gjerne ha positiv el snart.... Var derfor
jeg lurte litt på persona, for den viser visst farge på fruktbare dager, og jeg mener jeg har lest
om ei her inne som hadde GOD hjelp av nettopp persona[:)]

Hvordan er det med deg, jas?

Klem

Går bra... er rimlig sikker på at tante kommer på besøk snart.. [:@]

Har hatt en spesiell smerte i magen de siste dagene, men tviler på at det kan være noe positivt [&:] Det er absolutt ingenting annet som tyder på at det skal bli en positiv test på meg...
Den dagen jeg skal få mensen skal vi på riksen for å sjekke soldatene til typen min, skulle egentlig ønske denne utredningen kunne gått litt fortere...

Hvor får du kjøpt sånn persona?

Ja, mange som synes det går veldig sakte når man venter på undersøkelser, jas...
Det er veldig forståelig....
Har du lest på unipath.no? Der står det en del...og tror du kan kjøpe der også
Så har veldig lyst til det jeg da... Har imidlertid ikke egynt å måle
temperaturen enda. Har du?
Dem sier det viser el osv... Har lest litt om det på persnille.info.no
også.

Klem[:)]

Ja, da hopper vel temperaturen litt opp og ned... Tenkte jeg skulle prøve neste gang:)

klem[;)]

Jeg har målt tempen i flere mnd, men har sluttet med det nå... Gadd ikke mer, skjønte ikke stort av det. Og jeg målte heller aldri til samme tid, har sikkert noe med det å gjøre........

Ja, det har nok noe å si, for tempen styres hvis du har nattevakter osv...
Men kan jo hende at persona kan være noe for deg, jas[:)]Ta en titt:::

Var inne og så på det nå, virket greit det. Kanskje jeg skal satse på det... Får se om jeg har råd til det... Er ikke alt man kan ta seg råd til når man er student vet du...hehe [;)]

Men får se hvordan det går med denne tanten også da [:@]

Nå må jeg nesten overlate pcen til min bedre halvdel.. Skal prøve å være her hver dag fremover, det er så mange jeg er spent på nå [:D][:D]

Dette blir spennende!!!

Du får ha masse lykke til! Håper tanta di har skjønt at det er best å holde seg langt unna, for hvis ikke så kommer jeg å banker henne gul og blå [:D]

ORIGINAL: sollise

Ja, nesten som babycomp faktisk tror jeg, men babycompene er veldig dyre... Dette koster vel ca 600 kroner
pluss testpinnene...

Jeg har egentlig IKM rundt 16-17 september nå, for var forsinka her vet du... Så jeg håper vel at ho ikke kommer, men
har som sagt vært den mest aktive denne pp så hu kommer nok ganske sikkert...
Men da får vi pån igjen i slutten av september. Men vil så gjerne ha positiv el snart.... Var derfor
jeg lurte litt på persona, for den viser visst farge på fruktbare dager, og jeg mener jeg har lest
om ei her inne som hadde GOD hjelp av nettopp persona[:)]

Hvordan er det med deg, jas?

Klem

Babycomp koster faktisk flesk... over 6000,-
Det er helt sykt...
Med den tar du tempen hver dag...fører inn mens, dager med sex... osv.
tenke jeg skulle skaffe meg en..men til den prisen så ...nei takk[&:]

Hehe, tusen takk, jas!!!Da tørr definitivt ikke tante å komme tror jeg....,
så lenge noen vifter henne vekk,og du banker henne gul og blå[:D]

Jeg vifter for harde livet,Sollise [:D] Regner med at du har hatt bakoversveis ei god stund allerede [:D]

Ja, så det har vært pga deg det, lisa??? Hehehe, ja jeg har
hatt "hentesveis" en god stund nå[:D]

Back
Topp