person nr

dhillon

Glad i forumet
hvor lang tid tok det før dere fikk personnr til gullet deres?hakke motatt noe enda,gått over to uker snart og jeg skal reise til oslo på søndag...må vel vise det når jeg reiser...?

Fikk forespørsel om navnevalg når han var 2 uker tror jeg og fikk personnr 1 uke etter det [;)]. Rart at du ikke har hørt noe [8|]. Sindre er født 23. januar så det er ikke så mange dagene mellom dem..

Hvor er d du skal reise fra? Vi har reist med fly med Sebba, uten leg hvis det d du tenker på[8|]

Bare ring folkeregisteret så får du det oppgitt per telefon, det gjorde vi siden vi måtte søke barnehage innen
1 feb[;)]

skal fra bergen til oslo..tror du jeg trenger noe bevis?og hvis vi gjør det så tror jeg ikke det holder med bare personnr,må nok ha papirer med navn og det hele?..faen ass,at alt som har med nav/folkereg å gjøre er så stress ass...

hmm... vi fikk personnummeret når hun var ca 2uker, har sendt inn navnevalg greia, men ikke fått fødselsattesten enda!

ORIGINAL: gunnemor

Bare ring folkeregisteret så får du det oppgitt per telefon, det gjorde vi siden vi måtte søke barnehage innen
1 feb[;)]

ORIGINAL: dhillon

skal fra bergen til oslo..tror du jeg trenger noe bevis?og hvis vi gjør det så tror jeg ikke det holder med bare personnr,må nok ha papirer med navn og det hele?..faen ass,at alt som har med nav/folkereg å gjøre er så stress ass...

Jeg trengte ikke noe sånt når jeg fløy med Bård Andrè Trondheim-Sandefjord. Brukte Widerøe vi da. Er du usikker kan du jo bare ringe selskapet du skal fly med og høre [:)]

Back
Topp