Fikk i dag beskjed om at jeg og de andre på gulvet ville få permitteringsvarsel i morgen.... Fikk beskjed om å prøve å få hjelp av jordmor eller lege til å skrive attest for svangerskapspenger siden min originale stilling er begrenset pga graviditeten, og de ikke kan tilby noe annet. Desverre var ikke legen med på den for hun forstår ikke helt hvorfor vi skal lage det når vi ville blitt permittert osv.... Ser bare ikke situasjonen rett og slett og forstår at stillingen min er tilnærmet borte! Gråt min fortvilte tårer og jordmor var vekke i dag og kan ikke hjelpe, nav var stengt....
Så i morgen kommer vel varsel om flere måneder permittering og store innhogg i økonomien fremover. Dette vil vel påvirke permisjonspengene og feriepenger og pensjon......
Uff jeg er tom, frustrert og sur nå. Uten at det hjelper meg... håper morgendagen bringer noe uventet positivt!
Så i morgen kommer vel varsel om flere måneder permittering og store innhogg i økonomien fremover. Dette vil vel påvirke permisjonspengene og feriepenger og pensjon......
Uff jeg er tom, frustrert og sur nå. Uten at det hjelper meg... håper morgendagen bringer noe uventet positivt!