Hei, jeg kjenner jeg må ha en utblåsning her for jeg ble veldig stresset med tanke på opptjening av foreldrepenger. Jeg jobber i en bransje som er hardt rammet nå med alt som skjer, og vi er startet med permittering av flere hundre ansatte... nå jobber jeg med lønn i bedriften og er ikke med denne runden i hvertfall da min jobb blir alt papirarbeid etc. med permitteringene.. men frykter at det kan bli min tur om en uke eller to. Vil jeg da tape en del penger ift opptjening av foreldrepenger?? 
Har termin 6.august, og er usikker på om det vil få konsekvenser for meg hvis jeg blir permittert de neste ukene 

Kjenner at jeg blir veldig trist og lei av hele situasjonen vi står i nå.. blir helt skremt av hva fremtiden vil bringe med tanke på inntekt og arbeidsmuligheter hvis mange bedrifter går konkurs nå.. 62,5% av min 100% lønn er lite hvis man skal kunne betjene huslån etc

Har termin 6.august, og er usikker på om det vil få konsekvenser for meg hvis jeg blir permittert de neste ukene 

Kjenner at jeg blir veldig trist og lei av hele situasjonen vi står i nå.. blir helt skremt av hva fremtiden vil bringe med tanke på inntekt og arbeidsmuligheter hvis mange bedrifter går konkurs nå.. 62,5% av min 100% lønn er lite hvis man skal kunne betjene huslån etc