Permisjooooooon! :D

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
I dag har jeg min første permisjonsdag :D I morgen fyller jeg 30 år, på søndag skal det feires med familien, og på mandag skal jeg på kontroll på sykehuset for å se om lille fortsatt ligger i seteleie og om det blir keisersnitt!

Travle og spennende dager fremover :)

Litt synd at det trolig ikke blir 3 friuker fremover pga KS, husker disse 3 ukene (eller 4 som det ble) var deeeeeeilige! Det kan jo hende det bare er halvannen uke til KS!!! Barnerommet er ikke ferdig (men det skal han jo ikke bruke på noen måneder), barnevogna er ikke bestilt, senga er ikke montert, fødebaggen ikke pakket og bare noe av klærne er vasket :P ;)

Så deilig med permisjon da! :D
Håper du får unnagjort litt av tingene på listen din før et evt. KS. Blir spennende på kontroll på mandag da, å endelig få vite hva som skjer fremover. Lykke til! ;)

Mye kjekt og spennende framover!! Herlig med permisjon, jeg teller ned til min ;) Gratulerer på forskudd med dagen og lykke til på kontroll!! Du får hvile deg litt i dag da, så du har energi til alt som skal skje, så kommer nok seng og klesvask fort i orden om det trengs kjapt :)

Hurra :-) så deilig da :-) nyt den tiden du har da hvertfall, jeg skulle gjerne født om 1,5 uke :-)

Back
Topp