Permisjonstiden

Skal male rommet til lillebror og gå masse turer. Utover det har jeg NULL planer, og akter å holde det på den måten [emoji4]
 
Jeg skal skrive masteroppgave. Så det er den store planen :) ellers må vi komme oss på trilletur en gang i uka og babysang når det starter opp. Med barselgruppe en gang i uka er min erfaring at det blir mer enn nok sysler :)
 
Har planer om babysvømming og muligens en tur eller to på babykino. Og ikke så mye annet. Skal mye mulig tilbringe en måned hjemme hos mamma i forbindelse med at mannen muligens skal jobbe borte i den perioden. Så må benytte meg av det.
 
I løpet av vinteren pusse opp soverom til baby. Ellers trille mye turer i nærområdet :)
 
Har ikke lagt noen planer, for uten at jeg skal ut å gå da det ikke er for kaldt, og en tur til Trondheim i januar :) ellers tar jeg det som det kommer, må først bli kjent med det nye mennesket som skal styre hverdagen vår fra nå :)
 
Babysvømming, barseltreff, babysang, organiserte og private trilleturer pluss hagearbeid når småen sover [emoji5]
Har vært nok inne nå så jeg gleder meg til å ha en liten aktivitet ute hver dag igjen [emoji5]
 
Det blir nok babysymjing. Heilt sikkert mange trilleturar, førstemann måtte trillast på omtrent alle kvilane. Så eg reknar ikkje med ein enkel sovebaby no heller! Ellers trur eg at eg skal prøva barselyoga etter nyttår viss formen tillatar det.
 
Back
Topp