Kun strikking som er planlagt! Og muligens litt julevask pg pynting, men ikke mye!
Strikking var en av de tingene jeg ikke rakk så mye av i sist permisjon. Så jeg prøver å strikke det jeg vet jeg må før barnet kommer. Planlegger en romper til navnefestantrekk for eksempel.
I permisjonen skal jeg fortsette å ta etterutdanning. Skal på en god del samlinger på Blindern og vet fortsatt ikke hvordan jeg løser det med baby. Kommer jo an på babyen. Er jeg heldig, kan han sove i vogna, men det skal jo mye til

Så jeg håper litt på hjelp fra mamma eller andre jeg kjenner

Det er stort sett snakk om samlinger fra 12 til 16 på Blindern
Håper på å finne en treningsgruppe der jeg kan ha noen faste treningsvenner. Vet ikke helt om jeg skal melde meg inn på Sats igjen eller finne en barseltreningsgruppe. Er litt godt med et sosialt holdepunkt i hverdagen. Sist permisjon var Elixia kjempeviktig. Var der gjerne hver dag og fikk trent litt avhengig av hvor fornøyd barnet var hos barnevakten der. Barnet satte pris på litt sosialt og koste seg ofte med de andre babyene.
Skal nok få meg en barselgruppe å bli kjent med. Vet også at det er babysang både på nærmiljølokalet på nærsenteret mitt og på biblioteket på Furuset. Så der vil jeg nok delta etter hvert.
Jah... trenger altså masse sosialt.

Så de som bor i Oslo og vil møtes, er hjertelig velkomne!
Planlegger å trille til barnehagen og så gå tur i Østmarka. Barnehagen ligger rett ved Lutvann og der er det veldig fint å gå tur