permisjonstiden

Lille_gulle

Andre møte med forumet
jeg lurer på om når pappan til mitt barn tar ut permisjon samtidig som meg, så får jo jeg ikke noe lønn de ukene, men blir min permisjon forlenget???

håper je får nåen svar her, for på NAV tar de jo ikke tlf :(:(:(

Når pappaen har sin permisjon stoppes din permisjon og du fortsetter etterpå.. (forutsatt at han tar sin permisjon underveis i din permisjon). Du bruker ikke opp av dine uker mens han har sine uker om du skjønner hva jeg mener...

Nei din permisjon blir ikke forlenget dersom dere har permisjon samtidig

Lille_frosk skrev:
Nei din permisjon blir ikke forlenget

Ikke forlenget, men du skjønte kanskje hva hun spurte om eller?

Den blir ikke forlenget, men din blir stoppet når pappan har permisjon. :) Så kan du ta ut permisjon etter han er ferdig igjen..

Lille_frosk skrev:
Nei din permisjon blir ikke forlenget

Ikke forlenget, men du skjønte kanskje hva hun spurte om eller?

Den blir ikke forlenget, men din blir stoppet når pappan har permisjon. :) Så kan du ta ut permisjon etter han er ferdig igjen..

Lille_frosk skrev:

Man kan ikke ha permisjon samtidlig..

Lille_frosk skrev:

Man kan ikke ha permisjon samtidlig..

Jo en kan det leste om permreglementet i går på Nav sine sider

Lille_frosk skrev:
Jo en kan det leste om permreglementet i går på Nav sine sider

Stemmer at mor kan ha 50% permisjon når pappaen har sin permisjon, MEN det forutsetter at mor jobber 50% samtidig og naturlig nok spiser den tiden mor er hjemme opp av permisjonen hennes.. Det er nok ikke en løsning så mange går for for målet for mange er jo å være lengst mulig hjemme med babyen...

Uansett var det jo ikke det HI spurte om, hun lurte på hva som skjedd med hennes permisjon når pappaen er hjemme - og svaret er  - den stoppes og startes så igjen når pappaen er ferdig..Den forlenges IKKE, det kan den kun gjøres ved uttak av ferie eller f.eks sykdom der barnet/mor blir innlagt på institusjon...

Back
Topp