Permisjonstiden før fødsel...

Snusmumrikken♡

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Augustlykke 2022 ❤️
Permisjonstiden før fødsel ligger plassert i en koselig periode for oss som venter desemberbebiser :Heartred Hva skal du gjøre i permisjontiden før fødsel? :santa

Jeg skal:
:Heartred Se julefilmer i mørket og tenne levende lys
:Heartred Bake julekaker med familien og lage konfektkuler
:Heartred Pynte huset og lage appelsinkalender
:Heartred Høre på lydbøker og strikke
:Heartred Dra på kafé med venninner

Last edited:
Samboeren har ennu ikke hatt ferie i år så vi skal begge være hjemme:hug003 Vi skal kun slappe av og tilbringe tid med familien:Heartbigred Skal pynte til jul tidlig og se masse julefilmer! I år skal vi ferie advent og jul sånn som vi bare drømmer om i en ellers hektisk hverdag:Heartbigred:Heartbigred

Pynte til jul å slappe av er planen.:) å så må vi kjøpe siste rest av det vi mangler, som for eksempel madrass :woot:

For en fin tråd!!:D:santa

3 uker til permisjon her, og har tenkt til å bruke permisjonstiden føre fødsel til;
⭐ pynte til jul
⭐ lage noe julebakst/konfekt
⭐ lage noen forberedelser til å ha i fryser (f
Eks pizzasnurrer) som er lett og kjekt å ta opp etter fødsel.
⭐ planlegge enkle middager etter fødsel som mannen kan lage
⭐ slappe av og se serier, filmer
⭐ nyte fritiden/egentiden med å sove lenge, legge meg på sofaen når jeg vil.
⭐ kjøpe/bli ferdig med julegaver

Så mye koselig som planlegges! :Heartred Fin tråd å kunne la seg inspirere av også :D

Mine planer er:
Slappe av når jeg kan.
Pynte til jul.
Strikke.
Håper formen er god nok til å gjøre det jeg vil :D

Desember er en super travel mnd med mange bursdager :hilarious:
Så kjenner jeg er litt glad for at det er korona å jeg kan bruke det som unnskyldning hvis jeg ikke orker :hilarious: prioriterer gullbryllup til farmor og farfar i år!

Mine planer er:
Slappe av når jeg kan.
Pynte til jul.
Strikke.
Håper formen er god nok til å gjøre det jeg vil :D

Desember er en super travel mnd med mange bursdager :hilarious:
Så kjenner jeg er litt glad for at det er korona å jeg kan bruke det som unnskyldning hvis jeg ikke orker :hilarious: prioriterer gullbryllup til farmor og farfar i år!

Enig, ser også fordelen av corona på besøks fronten! Da kan jo ikke folk løpe ned dørene heller :D

Kjenner eg gleder meg til adventstiden i år:Heartred
Mine planer er å:
:Heartredpynte tidlig til jul
:Heartredvære ferdig med julepresanger innen 1 desember så trenger eg ikke å bevege meg.
:Heartredgjøre ferdig småting til prinsessen kommer
:Heartredse filmer og bruke litt egen tid
:Heartredhente storebror tidlig fra skolen/sfo å bake og bruke tid på han
:HeartredBare nyte tiden og slappe av og håpe på hun kommer ut før jul:Heartbigred

Jeg gleder meg sånn til å ha permisjon i desember. Det er min favorittmåned :Heartred
Jeg skal

:Heartred Se mange julefilmer
:Heartred Ta meg god tid til å pynte til jul
:Heartred Kanskje bake litt småkaker
:Heartred har lyst til å ha et lite juleverksted med min søster og tantebarna mine (hvis jeg orker)
:Heartred Drikke julebrus, spise pepperkaker og høre på julemusikk dagen lang

:wav

Jeg ønsker å :
xsmile7pynte til jul
xsmile7vaske ned soverom, bad og kjøkken
xsmile7sette opp senga til mini i magen :binkybaby
xsmile7rydde vekk alt unødvendig som står i veien
xsmile7masse kos med minstemann før han blir storebror:Heartblue
xsmile7lage julebakst:santa
xsmile7strikke
xsmile7se julefilmer
xsmile7spise kakemenn:laughing021

Kunne sikkert ført på en masse på lista, men jeg ønsker ikke å ta livet av meg selv før jul. Har termin 25 desember, men tror jeg før litt før sånn som de 4 forrige gangene..
Skal fokusere mest på å få opp senga, samt å ha masse koselig julekos sammen med lillemann :Heartblue

For en koselig tråd:Heartred Hadde gledet meg så veldig til permisjonstiden før fødsel og alt jeg skulle gjøre, men nå er jo formen ikke så veldig fin. Noen planer har jeg likevelxsmile7

:Heartred Lage pakkekalender til storesøster.
:Heartred Kjøpe og pakke julegaver.
:Heartred Bake litt til jul.
:Heartred Bruke mye tid på storesøster, dra på bytur og handle julegaver til venninnene hennes og café og sånt.
:Heartred Se julefilmer og Amalies jul er en tradisjon her i huset.
:Heartred Spise klementiner.
:Heartred Få til et venninnetreff før lillegutt melder sin ankomst.
:Heartred Lese Snøsøsteren sammen med storesøster.
:Heartred For å være helt ærlig, krysse alt jeg har (unntatt beina) for at lillebror bestemmer seg for å komme litt før advent starter:Heartblue

Her har mannen to uker ferie til gode som må tas ut i år, så han starter ferie samme dag som jeg startet permisjon (17 desember):love017 Pga coronasitiasjonen har vi ikke hatt barnevakt siden juni, så ungene skal nok et par dager i bhg så vi får litt etterlengtet alenetid før tredjemann kommer! De har mye fri ellers pga jeg jobber turnus, så det skal vi gjøre med den beste samvittighet:Heartred Ellers blir hele desember nok familietid ettersom vi kommer til å isolere oss enda mer for å unngå smitte. På planen står pepperkakehus, pepperkakebaking + andre julekaker, masse koselige julefilmer, PYNTE TIL JUL, juleverksted (ungene elsker å lage ting), Amalies jul (hvert eneste år), tur med bål (og forhåpentligvis snø og aking) + MASSE avslapping og sofakos). Prøver å blir ferdig med babyforberedelser før desember så jeg kan bruke all energi på julekos når den tia kommer

Back
Topp