Permisjonsspørsmål

Border

Elsker forumet
Assistert-jentene
Julimammaer 2016
Julibarna 2019
Sikkert teit spm, men har ikke tenkt på det før nå.
Man må jo ta 3 uker perm før termindato og den er grei, men går de inn under de feks 49 uker hvis man velger det? Eller begynner de 49 ukene å telle når barnet er født?:)
 
Jeg har forstått d slik at når jeg velger 49 uker må d trekkes av 10 uker til far (eller så mye han skal ha), og 3 uker før termin...så i prinsippet blir d maks 36 uker me permisjon uansett (ved 100% lønn selvsagt:p):/
 
Jeg har forstått d slik at når jeg velger 49 uker må d trekkes av 10 uker til far (eller så mye han skal ha), og 3 uker før termin...så i prinsippet blir d maks 36 uker me permisjon uansett (ved 100% lønn selvsagt:p):/
Ja de 10 ukene var jeg klar over! Men OK, kjedelig å trekke fra de 3 ukene også :p men hvis man da føder 1 uke etter permisjon, hva skjer da?
 
Ja de 10 ukene var jeg klar over! Men OK, kjedelig å trekke fra de 3 ukene også :p men hvis man da føder 1 uke etter permisjon, hva skjer da?
Da mister man de to ukene som er igjen før fødsel desverre :/
 
Ja de 10 ukene var jeg klar over! Men OK, kjedelig å trekke fra de 3 ukene også :p men hvis man da føder 1 uke etter permisjon, hva skjer da?
Da mister man de to ukene som er igjen før fødsel desverre :/

Ja, akkurat DET er enda mer dritt...og hvis du føder etter termin blir d jo tilsvarende mindre sammen med babyen, selv om totalen blir "maksa" ut...nei, her må man virkelig satse på terminbaby:p
 
Ja, akkurat DET er enda mer dritt...og hvis du føder etter termin blir d jo tilsvarende mindre sammen med babyen, selv om totalen blir "maksa" ut...nei, her må man virkelig satse på terminbaby:p
Haha ja! Skal ikke et minutt over termindatoen :p haha
 
Helt håpløst at ikke det føres tilbake til fellesperioden, spør du meg.......
Enig. De korter bare mer og mer ned på permisjonstiden i utgangspunktet. Vi har løst det slik at Lillemor er ett år når hun begynner i Bhg, men det betyr også at jeg ikke får ha sommerferie med mann og unger :(
 
Termin i slutten av Juli men pks i begynningen av juli. Jeg blir 6 uker hjemme med baby og deretter begynner jeg på skole heltid.
Min mann blir hjemme 40 uker med baby.

Hehe Nå skal han få kjørt seg.
 
Jeg har valgt 80% permisjon dene gangen. Vi taper kanskje litt penger på det, men jeg får ti uker ekstra med bebisen min. :) Så har jeg 4 uker ferie og en dag igjen fra dette året som jeg fører over til neste år. så da har jeg 8 uker ferie som jeg kan ta ut. Syns det er utrolig kjipt at det blir trukket ifra hvis man føder for tidlig. akkurat som vi skal bli straffet for å føde for tidlig . helt teit.
 
Back
Topp