Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok. Bør jo få svar fra nav noen uker før perm starter.. om man skal klage på vedtak osv.hm, jeg har bare fått søkt fra den ene jobben og til Nav, håper ikke det haster sånn veldig :S Jeg har termin 1/5 og da jeg søkte stod det at arbeidsgiver tidligst kunne sende inn inntektsopplysninger 10/3, skal i permisjon 10/4
E d ikke 4 uker før termin vi får svar?Når får vi svar på denne ?
Antall uker før permisjonen starter?
Ja, ligner ikke de å ha så kort behandlingstidOk. Bør jo få svar fra nav noen uker før perm starter.. om man skal klage på vedtak osv.
Hmmm bare en drøy uke før perm starter da jo...E d ikke 4 uker før termin vi får svar?
Når får vi svar på denne ?
Antall uker før permisjonen starter?
Ok, så da skal vi ha svar 4 uker før permstart ca?De har maks 4 uker saksbehandling fra de har alle opplysninger. Arbeidsgiver kan tidligst gi lønnsopplysninger 4 uker før permisjonsstart, så det er først da de har alle opplysninger. Jeg har forstått at saksbehandlingstiden nå stort sett er godt under 4 uker, så det viktigste er å få jobben til å sende inn med en gang de kan.
Men hvis de har ca 4 uker behandlingstid og arbeidsgiver ikke kan sende inn før 4 uker før, er de jo veldig rart?De har maks 4 uker saksbehandling fra de har alle opplysninger. Arbeidsgiver kan tidligst gi lønnsopplysninger 4 uker før permisjonsstart, så det er først da de har alle opplysninger. Jeg har forstått at saksbehandlingstiden nå stort sett er godt under 4 uker, så det viktigste er å få jobben til å sende inn med en gang de kan.
Men hvis de har ca 4 uker behandlingstid og arbeidsgiver ikke kan sende inn før 4 uker før, er de jo veldig rart?
Ok, så da skal vi ha svar 4 uker før permstart ca?
Jeg har ikke arbeidsgiver, så sender inn alt selv Spent på å få svar, og lurte på om det var en dato NAV hadde... finner ikke info om når man skal få svar på søknad
Tusen takk for svarNei. NAV begynner vanligvis å se på søknaden ca 4 uker før permisjonsstart siden det for de fleste er først da søknaden er komplett.
Om man ikke har arbeidsgiver og har levert inn alt så kan de begynne å se på søknaden 6 uker før permisjonsstart.