Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor sender dere søknaden hen? På papirene stod det at de skulle sendes til Oslo, altså den adressen som stod på søknadspapirene, men jeg syns det virker så rart?kaisa78 skrev:
lnie skrev:
Hvor sender dere søknaden hen? På papirene stod det at de skulle sendes til Oslo, altså den adressen som stod på søknadspapirene, men jeg syns det virker så rart?kaisa78 skrev:
Alle skal sende til den adressen.
Jeg sendte for noen uker siden, det er lurt å være tidlig ute for i noen tilfeller kan Nav bruke lang tid.
Fikk dere brev tilbake fra NAV? Eller måtte dere logge inn på nav.no for å se svar? er ei stund siden jeg sendte søknad, men ikke hørt noe......mamssi skrev:
Fikk dere brev tilbake fra NAV? Eller måtte dere logge inn på nav.no for å se svar? er ei stund siden jeg sendte søknad, men ikke hørt noe......mamssi skrev:
Hei, Jeg har søkt og fått innvilget søknaden. De sa det kunne ta 2-3mnd, men det gikk fortere. Synes NAV sine sider er veldig tungvinte.. Da jeg printet ut søknaden. Fikk jeg "eksempel skal ikke sendes nav" skrevet over hele forsiden, så jeg fikk dem til å sende en søknad i posten. Man må også printe ut en egen forside på nettsidene deres. Men nå er alt i orden her :-)Mannehanne skrev: