Permisjonsplanlegger

Solsikke8

Glad i forumet
Novemberlykke2024❤️
Sist svangerskap kunne jeg gå inn på nav sine sider når som helst og legge en plan for permisjon og fordeling. Man kunne legge inn når termin var, når mor ønsket permisjon, når far ønsket permisjon, utsette med ferie/ulønnet osv.

Er det noen som kjenner til denne planleggeren eller om det finnes en tilsvarende et sted på nett?
Kan se ut som nav har fjernet den planleggeren nå.
 
Nav har dessverre ikke planlegge lenger, savner den jeg også!

Men ser ut som det er noe lignende på foreldrepenger.no, har du sjekket ut den siden?
 
På sin Facebook-side NAV Foreldrepenger, så jeg tidligere at NAV har skrevet at de har fjernet planleggeren, men at det går an å få tilgang til omtrent samme funksjonene når man logger inn og begynner på et utkast til en faktisk foreldrepengesøknad. De foreslo at det går an å gjøre det for å planlegge også, og bare forkaste/ikke sende den inn.
Har ikke fått testet selv, men tenkte å gjøre snart. :)
 
På sin Facebook-side NAV Foreldrepenger, så jeg tidligere at NAV har skrevet at de har fjernet planleggeren, men at det går an å få tilgang til omtrent samme funksjonene når man logger inn og begynner på et utkast til en faktisk foreldrepengesøknad. De foreslo at det går an å gjøre det for å planlegge også, og bare forkaste/ikke sende den inn.
Har ikke fått testet selv, men tenkte å gjøre snart. :)
Takk for forslag, får teste det :)
 
Nav har dessverre ikke planlegge lenger, savner den jeg også!

Men ser ut som det er noe lignende på foreldrepenger.no, har du sjekket ut den siden?
Skal ta en titt på den :)
Om den funker er det kanskje lettere enn å logge inn på NAV :)
 
Back
Topp