Permisjonspenger

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Off.. Dette kommer til å bli innviklet og langt, men vi prøver..

Jeg gikk direkte over fra mammapermisjon til sykemelding pga kvalme og oppkast i dette svangerskapet også, med Mali hadde jeg 1 års permisjon med 80% lønn, får nå fortsatt 80% lønn siden jeg ikke har jobbet i det hele tatt.. Må vist være på jobb 100% i 16 dager for å få 100% lønn igjen.. Dette vet jo ikke jeg når skjer, siden jeg fortsatt ikke har lagt på meg vil ikke legen at jeg skal jobbe mer enn en dag eller to i uk fremover..

Men det store spørsmålet blir da, om jeg fortsatt får 80% lønn fremover og skal ha 1 års permisjon med denne babyen også, vil jeg da få 80% lønn av 80% opptjent da? Men hva om jeg f.eks jobber 100% i mai eller senere da, hvilket lønn vil jeg da få i permisjonen min? Noen som vet??

Bør vel ringe lønningskontoret på mandag sikkert, men enklere å spørre her inne først.. [:)]

ORIGINAL: marina1

så lenge du er fast ansatt, så skal de gå ut i fra de siste ukene før du går i permisjon, så om du før det har jobba 100%, eller har jobba deg opp sånn at du får utbetalt 100%de siste ukene før permisjon, så går de ut i fra det.. om du skjønner??.. så om du klarer å jobbe deg opp til 100% i løpet av perioden så går de nok ut i fra 100%.. litt rart skrevet.. men mener det er sånn...

Okay, tusen takk.. [:)] Det var det jeg trodde skjønner du [:D]

ville trodd at så lenge du var fast ansatt i egentlig 100% stilling i over 6 mndr.. så skal du kunne få full utbetaling.. det nav ser på når de regner ut det du får.. tror jeg er hva din netto inntekt har vært det siste året og for da ut i fra det utbetalt den prosentandelen de kommer frem til. 

ORIGINAL: sicret

ville trodd at så lenge du var fast ansatt i egentlig 100% stilling i over 6 mndr.. så skal du kunne få full utbetaling.. det nav ser på når de regner ut det du får.. tror jeg er hva din netto inntekt har vært det siste året og for da ut i fra det utbetalt den prosentandelen de kommer frem til. 

Mener du at jeg skulle få full utbetaling NÅ? eller i permisjonstiden? Har vært ansatt over 6 mnd ja..

Back
Topp