Permisjonspenger ?

Høstjente

Betatt av forumet
Hei, begynte min perm på mandag og lurte på om vi får noe bekreftelse i posten på at søknaden om penger er ferdig behandlet og på hva vi får i mnd. Er så redd for at de ikke har alle papirene de trenger, og at jeg derfor ikke får noe penger. Ikke lett den papirmølla.... og redd de ikke etterspør om de mangler noe heller....

Dere som har motatt perm.penger, fikk dere noe beskjed i forveien om hva dere skulle få og at det var "innvilget" eller bare kom det inn på konto ?

Dette burde jo være en enkel sak for de, tror ikke vi er få som ber om perm penger akkurat. Rart de ikke har bedre fastere rutiner på dette. Takk for svar. Skal ringe og mase....[&:][&:][&:]

Jeg vil få permisjonspenger rett fra jobben. De vil få tilbake fra nav. Håper det ikke blir noe krøll[:)]

Jeg gikk inn på NAV nå og er det FORELDREPENGER det heter nå istedet for perm.penger????? Så ingenting som het perm.penger skjønner dere.
Hvor tidlig ute bør jeg være med å søke om dette egentlig?? Husker faktisk ikek hvordan jeg gjorde det første gang.

Har heller ikke fått noen bekreftelse på at det er i orden - så litt spent på det her ja... Noen som vet når utbetalingen er? Rundt disse tider, er det ikke?

Har ei tante som jobber innen trygdevesenet, og ho sa at mange trygdekontor ikke sender ut svar på søknaden før babyen er født, og de har fått papirene fra sykehuset. Dette for at de da vet med sikkerhet når permisjonen er ferdig osv.

Back
Topp