Permisjonspapirer.. ?

Holder på med papirene nå... Uff. Flere enn med som synes det er litt komplisert?

Holder på med papirene nå... Uff. Flere enn med som synes det er litt komplisert?
Helt klart! Men på NAV foreldrepenger på Facebook sitter det to saksbehandlere som er eksperter, og de er veldig flinke til å forklare og veilede:) Bruker mye heller dem enn å gå til det lokale NAVkontoret, for de kan ingenting om foreldrepenger virker det som :P

Venter til det er 6 uker til jeg går ut, slik NAV ber om, så slipper arbeidsgiver å gjøre jobben 2 ganger.

1. Kan man bruke kopi av helsekortet som bekreftelse? Må søke snart og har ikke legetime før om 4 uker...

Jeg ringte legekontoret å sa jeg trengte en attest, legen skrev attest som jeg bare hentet i resepsjonen dagen etter, så slapp jeg å bestille legetime for det :)

...også har jeg levert permisjonspapirene idag!

Venter til det er 6 uker til jeg går ut, slik NAV ber om, så slipper arbeidsgiver å gjøre jobben 2 ganger.
Med mindre de plutselig har blitt kjappere enn de var før bør du i så fall belage deg på at de ikke er ferdig til permisjonen begynner. 6 ukers behandlingstid må være det de ønsker å bruke, men sist brukte de 12 uker, og hadde brukt lengre tid hvis ikke jeg purret på.

Back
Topp