Permisjonspapirer.. ?

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Har dere sendt inn papirene enda?

Jeg har regna ut når den er over, meeen... papirene ligger fortsatt på hylla her.. :eek: Må innom jobben i morgen, så får ta med en lønnsslipp og få levert alt på tirsdag, kanskje... Har visst ikke så god tid som jeg alltid har tenkt. :p

Jeg har ikke fått regnet meg ferdig enda.. Må vente på skoleruta for 2013/2014 og den kommer ikke før i desember.. Mannen er lærer, så jeg skal prøve å få jobbet litt når han er hjemme på ferie, også skal han ta sine uker sammen med ferie sånn at han får noen uker ekstra hjemme i strekk:)

Ah, godt det ikke bare er meg som ikke har det i boks enda. :p
På denne tida forrige gang var alle papirer i orden for lengst, så følte meg brått veldig treg her en stund. :)

Ah, godt det ikke bare er meg som ikke har det i boks enda. :p
På denne tida forrige gang var alle papirer i orden for lengst, så følte meg brått veldig treg her en stund. :)
Samme her.. Var utrolig tidlig ute sist.. Måtte faktisk vente noen måneder med å sende inn ferdig utfylte skjemaer til Lånekassen, for de tok ikke imot søknad før etter barnet var født eller noe sånt...

Har heller ikke sendt inn noe ennå, må vel snart tenke på det :/ frister lite å starte med det..

Noen som vet om det er noen frist for å sende inn?:P Vet at det for mannen er frist siste dagen av mors permisjon, men er det noen frist for mor? Jeg kommer til å sende inn for begge nå uansett, for det er liksom så veldig greitt når det er gjort :)

Er ikke det tre måneder etter fødsel? :p Ergo, har man i teorien god tid. Sånn sett bort i fra at man trenger jo lønn de månedene før, også, da.

Er ikke det tre måneder etter fødsel? :p Ergo, har man i teorien god tid. Sånn sett bort i fra at man trenger jo lønn de månedene før, også, da.
Jobber i kommunal sektor, jeg, så jobben betaler permisjonspengene og får tilbakebetalt fra NAV, så jeg har det absolutt ikke travelt ;) Pengene kommer likevel;) Vil prøve å få det avgårde før fødselen da, sånn at jeg slipper å ha det hengende over meg når jeg er i barsel;)

Jeg har ikke gjort så veldig mye ut av det ennå, men nå har jeg også nettopp passért 25 uker.. (Ligger litt lenger etter mange av dere). Men skal på svangerskaps kontroll om 3 uker, og da må jeg få med den bekreftelsen på at jeg er over 26 uker :) Regner med at jeg setter meg ned og sender inn alt da :) Greit å bli ferdig med det så fort som mulig. Jeg får svangerskapspenger utbetalt fra jobben min, så sånn sett er jeg veldig heldig.

Jobber i kommunal sektor, jeg, så jobben betaler permisjonspengene og får tilbakebetalt fra NAV, så jeg har det absolutt ikke travelt ;) Pengene kommer likevel;) Vil prøve å få det avgårde før fødselen da, sånn at jeg slipper å ha det hengende over meg når jeg er i barsel;)
Ah, heldiggris. Sykepenger og alt sånt får jeg fra arbeidsgiver, men hvis ikke jeg hørte feil kommer permisjonspenger fra NAV. Fryktelig upraktisk for slike treginger som meg. :p

Ah, heldiggris. Sykepenger og alt sånt får jeg fra arbeidsgiver, men hvis ikke jeg hørte feil kommer permisjonspenger fra NAV. Fryktelig upraktisk for slike treginger som meg. :p
Så rart at du får noe og ikke alt.. Hva jobber du med?:P

Privat barnehage. :) Kan godt være at jeg har misforstått, selvfølgelig. Hodet mitt er ikke helt med om dagen. :p
Hihi:) Høres kjent ut.. Hadde tidenes stressedag på jobb i dag, og det hjalp i hvertfall ikke.. Følte jeg gikk rundt meg selv.. Var heldigvis noen arbeidsoppgaver hvor jeg gikk på autopilot så jeg fikk gjort NOE nyttig;) Tenkeoppgavene tok minst dobbelt så lang tid som de kunne ha gjort.. Føltes sånn ihvertfall;)

Har ikke fylt de ut enda;s

Men er det noen som vet om det er mulig å "stoppe"permisjonen i sommer med 5 uker ferie og 7 uker ulønnet permisjon for så å gå tilbake i mammaperm? eller må jeg ta det når permisjonen er ferdig?

Har ikke fylt de ut enda;s

Men er det noen som vet om det er mulig å "stoppe"permisjonen i sommer med 5 uker ferie og 7 uker ulønnet permisjon for så å gå tilbake i mammaperm? eller må jeg ta det når permisjonen er ferdig?
Det skal gå fint, du må bare føre på alle datoene for start-stopp i papirene. :)

Jeg skal på 28-ukers kontroll hos fastlegen på onsdag, og da tenkte jeg å be om bekreftelsesbrev på at jeg er over 26 uker og sette meg ned med søknaden i etterkant av det.

1. Kan man bruke kopi av helsekortet som bekreftelse? Må søke snart og har ikke legetime før om 4 uker...

jeg fikk bekreftelse fra fastlegen på at jeg var over 26 uker i går. så nå venter jeg bare til arbeidsgiver har fylt ut inntektsskjema også sender jeg det inn. greit å bli ferdig med det :)

Back
Topp