Permisjonspapirer

Chocolate girl

Elsker forumet
Atte, skal man ikke få et sånt fint brev fra NAV som sier at de har mottatt søknaden din og den vil bli behandlet i løpet av 3mnd eller noe?
Har ikke fått noe tilbake fra de, så lurer på om jeg må sjekke opp om de i det hele tatt har mottatt den jeg..

kasnkje du skal ta en tlf og spørre.. jeg fikk et slikt brev iallefall.

For to år siden fikk jeg brev at søknaden var mottatt og at jeg skulle få brev nærmere om den ble innvilget. I samme postsendinga fikk jeg også brev om at søknaden var innvilget... 

Denne gangen fikk jeg bare svar om at den var innvilget, men hvis det er lenge siden du sendte, så hadde jeg nok tatt en tlf til NAV. 

Jeg fikk kun brev om at den var innvilget :)

Fikk brev om at den var innvilget.....du skal jo ha beskjed.
Ta en telefon du...Nav er jo kjent for å rote:)

Jeg fikk brev at de hadde mottatt mine papirer, men ikke arbeidsgiver sine. Jeg ringte da NAV og fikk beskjed om at abr.giver sine papirer var nå blitt mottatt, d var usikkert om de klarte behandle ferdig før jeg gikk i permisjon. Fikk også beskjed om at så lenge jeg blir lønnet av arb.giver så vil jeg få pengene mine til vanlig lønningsdato, men d kan ta lengre tid for arb.giver å få pengene tilbake fra NAV. Så ta en telefon, for med NAV vet du alldri...

Ring å etterlys papirene du, vi fikk aldri svar på søknad om pappapermisjon, før vi fikk et brev om at nå var det for sent å søke (med førstemann). Fikk til slutt ordnet opp i det for det var jo dem som hadde rotet, men det kan lønne seg å ringe å høre hvordan ting ligger an tror jeg.
Det er mye surr der.

ring de! jeg gikk ut i permisjon i dag, men hadde ikek fått noe papirer av de så ringte de for noen dager siden og da manglet det noe info, så ring de :)

Jeg fikk kun brev om at permisjon var innvilget. Mottok brevet ca 3 uker etter at papirene var sendt inn.

Får vel ringe da... ikke ille hast da jeg får lønn av arbeidsgiver men greit å ha det på stell!

Jeg ringte i dag 55553333 og fikk beskjed om at de har fått søknaden min, men ikke inntekstsopplysninger fra den ene arbeidsgiveren (jeg har 2), så da ba de meg ringe arbeidsgiveren for å få fart på sakene...

Back
Topp