Permisjonspapirene...

hunnykaos

Forumet er livet
jentene i juni13
VIP
Novemberlykke 2015
Sitter med det som skal til NAV nå i dag.. Og sliter skikkelig! Jeg skal ha full permisjon frem til uke 2, så skal vi ha gradert resten av fellestiden, til far tar resten av sin permisjon...

Stemmer det da at permisjonen (alle 47 ukene) er over til påske (starter permisjonen 27. mai, uke 22)? Blir jo sprø av å regne og får det til å stemme kun halvparten av gangene jeg regner det ut! Blæh!

Nav damen jeg snakket med sa at jeg ikke skulle bekymre meg for å regne ut for det gjør de.
Og at jeg bare trengte å søke for meg nå, og søke for far etterhvert! (Det har vi fått til svar flere ganger). Bare viktig å gjøre det i god tid før din permisjon er slutt :) :)
Ring kundeserviceen deres de ga ganske ryddige svar synes jeg :)
Men jeg brukte den kalkulatoren på nav siden for å finne når permisjonen skal begynne :)
Lykke til!

Ikke noe stress i begynnelsen, men fordi vi skal gradere/dele permisjonen fra januar av ble det vanskeligere... Får vel ta turen innom NAV-kontoret her i kommunen og få hjelp der evt..

Når må søknaden egentlig leveres inn (for mor)? Har hørt 10-12 uker før, men på nav sine sider står det 4-6 uker før stønadstart(tror jeg). Når sender dere inn? Hvis jeg sender inn nå så må jeg ettersende noen lønnsslipper.

Min permisjon er ferdig i Januar! :p 04.jan er jeg ferdig i perm. Såvidt jrg har regna. Fysj...

Dersom jeg har regna riktig så ville min vært ferdig slutten av januar dersom jeg tok alt sammenhengende.. Men fra 6. januar tar jeg bare 60% permisjon av de siste tre ukene, da strekkes den til vinterferien (uke9). Så stemmer sikkert da..

min er ferdig i januar.
gubben skal søke om å utsette sin til neste sommer

Jeg stakk innom NAV og fikk hjelp med papirene der, synes jeg fikk veldig god hjelp, så det vil jeg anbefale til alle som trenger hjelp :) Jeg var der tidlig på morgenen en tirsdag, da var det rolig, ikke noe kø..

Back
Topp